Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] DD2_final przenosi HLTV


Najlepsza odpowiedź byCZUS, 08.09.2014 04:56

Domyślam się, że chodzi o przenoszenie HLTV w momencie zmiany drużyn, a więc:

public ZamianaTeam() {
	new players[32], num;
	get_players(players, num);
	
	for(new i = 0; i < num; i++) {		
		cs_set_user_team(players[i], cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT);
	}
	msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag);
}

zamień na

public ZamianaTeam() {
	new players[32], num, id;
	get_players(players, num);
	
	for(new i = 0; i < num; i++) {	
		id = players[i];
		
		if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR || is_user_hltv(id) )
			continue;
			
		cs_set_user_team(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT);
	}
	msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag);
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.09.2014 22:03

Witam, korzystam z pluginu dd2_final.amxx podczas zmiany drużyn, przenosi także hltv do gry.

 

Link: http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/

 

Zna ktoś odpowiedź ?


  • +
  • -
  • 0

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 08.09.2014 04:56   Najlepsza odpowiedź

Domyślam się, że chodzi o przenoszenie HLTV w momencie zmiany drużyn, a więc:

public ZamianaTeam() {
	new players[32], num;
	get_players(players, num);
	
	for(new i = 0; i < num; i++) {		
		cs_set_user_team(players[i], cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT);
	}
	msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag);
}

zamień na

public ZamianaTeam() {
	new players[32], num, id;
	get_players(players, num);
	
	for(new i = 0; i < num; i++) {	
		id = players[i];
		
		if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR || is_user_hltv(id) )
			continue;
			
		cs_set_user_team(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT);
	}
	msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag);
}

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.09.2014 06:43

hehe, ja robiłem to tak

public ZamianaTeam() {
	
	new players[32], num;
	get_players(players, num);
	
	for(new i = 0; i < num; i++) {	


		if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)

			continue;

		

		cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T)

		cs_user_spawn(i);

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}

ale zamiast zmiany drużyn to wywalało wszystkich graczy z serwera ;P

 

Twój kod mi pomógł za co ci bardzo dziękuję, plusik dla ciebie :)

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych