Witam, korzystam z pluginu dd2_final.amxx podczas zmiany drużyn, przenosi także hltv do gry.
Link: http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/
Zna ktoś odpowiedź ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź byCZUS , 08.09.2014 04:56
Domyślam się, że chodzi o przenoszenie HLTV w momencie zmiany drużyn, a więc:
public ZamianaTeam() { new players[32], num; get_players(players, num); for(new i = 0; i < num; i++) { cs_set_user_team(players[i], cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT); } msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag); }
zamień na
public ZamianaTeam() { new players[32], num, id; get_players(players, num); for(new i = 0; i < num; i++) { id = players[i]; if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR || is_user_hltv(id) ) continue; cs_set_user_team(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT); } msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag); }Przejdź do postu
Napisano 07.09.2014 22:03
Witam, korzystam z pluginu dd2_final.amxx podczas zmiany drużyn, przenosi także hltv do gry.
Link: http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/
Zna ktoś odpowiedź ?
Napisano 08.09.2014 04:56 Najlepsza odpowiedź
Domyślam się, że chodzi o przenoszenie HLTV w momencie zmiany drużyn, a więc:
public ZamianaTeam() { new players[32], num; get_players(players, num); for(new i = 0; i < num; i++) { cs_set_user_team(players[i], cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT); } msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag); }
zamień na
public ZamianaTeam() { new players[32], num, id; get_players(players, num); for(new i = 0; i < num; i++) { id = players[i]; if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR || is_user_hltv(id) ) continue; cs_set_user_team(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT); } msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag); }
Dziękuje, dobranoc.
Napisano 08.09.2014 06:43
hehe, ja robiłem to tak
public ZamianaTeam() { new players[32], num; get_players(players, num); for(new i = 0; i < num; i++) { if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED) continue; cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T) cs_user_spawn(i); } return PLUGIN_CONTINUE }
ale zamiast zmiany drużyn to wywalało wszystkich graczy z serwera
Twój kod mi pomógł za co ci bardzo dziękuję, plusik dla ciebie
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych