Witam. Proszę o modyfikację tej zabawy. Chodzi o to, żeby CT miało HP zależne od ilości TT, tzn. im więcej jest TT, tym więcej CT ma HP.
Z góry dzięki i pozdrawiam. Cold_Fire
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 07.09.2014 17:07
Witam. Proszę o modyfikację tej zabawy. Chodzi o to, żeby CT miało HP zależne od ilości TT, tzn. im więcej jest TT, tym więcej CT ma HP.
Z góry dzięki i pozdrawiam. Cold_Fire
Posted 07.09.2014 17:50
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <jailbreak> #define PLUGIN "[Jail] Polowanie" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Cypis" new id_polowanie; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_polowanie = jail_register_game("Polowanie"); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_polowanie) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); formatex(szInfo2, 511, "Zasady TT:^nTT atakuje CT i nie moga kampic^nOstatni wiezien ma zyczenie^n^nZasady CT:^nCT zabija TT tylko ze SCOUT'a^nCT czeka do %s w GunRoomie CT NIE MOZE KAMPIC!!", szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Polowanie"; for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT) continue; strip_user_weapons(i); give_item(i, "weapon_scout"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 990); } jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 3; new ile_graczy[2]; for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i)) continue; switch(get_user_team(i)) { case 1: { ile_graczy[0]++; jail_set_user_menuweapons(i, true, false); } case 2: ile_graczy[1]++; } } if(ile_graczy[0]) { for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2) continue; set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]); } } } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_polowanie) { jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_polowanie) { jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_all_speed(250.0, 2) //ustawienie chodzenia ct } } //stock stock jail_set_all_speed(Float:speed, team) { for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team) continue; jail_set_user_speed(i, speed); } }
Sprawdz
Inny
Dodanie Broni do PaintBallStarted by One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Started by bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraStarted by Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąStarted by Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuStarted by _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users