Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Polowanie na JailBreak.

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Cold_Fire

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Śrem
Offline

Napisano 07.09.2014 17:07

Witam. Proszę o modyfikację tej zabawy. Chodzi o to, żeby CT miało HP zależne od ilości TT, tzn. im więcej jest TT, tym więcej CT ma HP.

Z góry dzięki i pozdrawiam. Cold_Fire

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 07.09.2014 17:50

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Polowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_polowanie;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_polowanie = jail_register_game("Polowanie");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_polowanie)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady TT:^nTT atakuje CT i nie moga kampic^nOstatni wiezien ma zyczenie^n^nZasady CT:^nCT zabija TT tylko ze SCOUT'a^nCT czeka do %s w GunRoomie CT NIE MOZE KAMPIC!!", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Polowanie";
		
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_scout");
			cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 990);
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
		
		new ile_graczy[2];
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
				continue;
			
			switch(get_user_team(i))
			{
				case 1: 
				{
					ile_graczy[0]++;
					jail_set_user_menuweapons(i, true, false);
				}
				case 2: ile_graczy[1]++;
				}
		}
		if(ile_graczy[0])
		{
			for(new i=1; i<=MAX; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
					continue;
				
				set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);
			}
		}
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_polowanie)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_polowanie)
	{
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_all_speed(250.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
	}
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
		
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}


Sprawdz


  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych