Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

spec switch - brak odrodzenia (przerobka)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 01.09.2014 16:39

Siemka..

 

Prosiłbym o przerobienie pluginu spec switch który po wpisaniu komendy /spec przenosi na speca, lecz po wpisaniu /back przywraca do druzyny, lecz od razu odradza gracza (tzw reconnect)

Prosiłbym aby po wpisaniu /back przywracało do drużyny, ale nie odradzało.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Spec Switch"
#define VERSION "0.1.3"
#define AUTHOR "many"

new CsTeams:zTeam[33]
new zDeath[33]
new bool:type_spec[33] = false
new g_cvar

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	/* Cvar */
	g_cvar	= register_cvar("amx_specmode",	"0") 	// 0 - enable use to all, 1 - enable use only ADMINs
	/* Client Commands */
	register_clcmd("say /spec", 		"cmdSpec", ADMIN_ALL, "- go to spectator")
	register_clcmd("say_team /spec", 	"cmdSpec", ADMIN_ALL, "- go to spectator")
	register_clcmd("say /back", 		"cmdBack", ADMIN_ALL, "- go back to your team")
	register_clcmd("say_team /back", 	"cmdBack", ADMIN_ALL, "- go back to your team")
}

public cmdSpec(id)
{
	if(!get_pcvar_num(g_cvar)) Spec(id)
	else if( get_pcvar_num(g_cvar) && (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) Spec(id)
	else if( get_pcvar_num(g_cvar) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) PrintUserNotAdmin(id)
}

public cmdBack(id)
{
	if (type_spec[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR && zTeam[id] != CS_TEAM_SPECTATOR ) Back(id)
	else if( get_pcvar_num(g_cvar) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) ) PrintUserNotAdmin(id)
}

public Spec(id)
{
	zDeath[id] = cs_get_user_deaths(id)
	if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
	return
	else{
		type_spec[id] = true
		zTeam[id] = cs_get_user_team(id)
		cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
		user_silentkill(id)
		ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Uzyj komendy^x03 /back^x01 aby wrocic do swoje druzyny.")
	}
	return
}

public Back(id)
{
	cs_set_user_team(id, zTeam[id])
	cs_set_user_deaths(id, zDeath[id])
	set_task(0.5,"FirstRespawn",id)
	set_task(0.8,"SecondRespawn",id)
}

public FirstRespawn(id)
{
	cs_user_spawn(id)
}

public SecondRespawn(id)
{
	cs_user_spawn(id)
	if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
		give_item(id,"weapon_knife")
		give_item(id,"weapon_glock18")
		give_item(id,"ammo_9mm")
	}
	if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
		give_item(id,"weapon_knife")
		give_item(id,"weapon_usp")
		give_item(id,"ammo_45acp")
		give_item(id,"ammo_45acp")
	}
}

PrintUserNotAdmin(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Tylko admini moga uzyc komendy^x03/spec ^x01i^x03 /back")
}

public PrintRule(id)
{
	if ( is_user_connected(id) && !is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id) ){
		client_print(id,print_chat,"Type /spec if you want to go Spectator")
		client_print(id,print_chat,"Type /back to return from Spectator")
	}
}

public client_putinserver(id)
{
	if(!get_pcvar_num(g_cvar)) Rule(id)
	else if( get_pcvar_num(g_cvar) && (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) Rule(id)
}

public client_disconnect(id) type_spec[id] = false
public client_connect(id) type_spec[id] = false
public Rule(id) set_task(20.0, "PrintRule", id)

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1033\\ b\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Pozdrawiam i daje +


Użytkownik patryQ1997 edytował ten post 01.09.2014 16:39

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych