tak jak w temacie problem z kompilacją plugina abd.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.08.2014 16:19
tak jak w temacie problem z kompilacją plugina abd.amxx
Napisano 29.08.2014 17:05
.
Szukam Sieci dla serwera Jailbreak Pro { Unikat } 31.186.83.208:27096
Kontakt: 50049550
Napisano 29.08.2014 17:24
.
chciałem zeby poprawiono błąd a nie dano gotowy plugin bo w nim kilka rzeczy usunąłem
Napisano 29.08.2014 21:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" new bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj() g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj() } public on_damage(id) { static attacker; attacker = get_user_attacker(id); static damage; damage = read_data(2); if(g_showrecieved) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage) } if(is_user_connected(attacker)) { switch ( case 0: { set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage) } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
nwm zobacz tak ale jesli masz logi do plugins.ini pod pluginem abd.amxx dopisz debug
Napisano 31.08.2014 11:55
pOwinno latać
Napisano 31.08.2014 19:46 Najlepsza odpowiedź
pOwinno latać
dzięki działa
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych