Witam.
Co to jest armoury_entity?
Pierwsze skojarzenie to Kevlar (armor).
Czy to ma coś wspólnego z weaponbox?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź grankee, 15.09.2014 01:39
Jasne, że tak. Np. na fy_pool_day masz różne bronie do podniesienia. O ile pamiętam to klasą bytu jest właśnie armour_entity natomiast zidentyfikować możesz po modelu. Polecam laboratorium Micza (m_eel) do badania entów- bardzo przydatny plugin. Można się dużo dowiedzieć.
Przejdź do postuNapisano 29.08.2014 07:33
Witam.
Co to jest armoury_entity?
Pierwsze skojarzenie to Kevlar (armor).
Czy to ma coś wspólnego z weaponbox?
Napisano 29.08.2014 07:57
If you can dream it, you can do it.
Napisano 14.09.2014 14:32
np na aim_headshot lezy kamizelka na srodku a nawet dwie, to jest wlasnie ten byt
Napisano 14.09.2014 14:54
Dobra. A inne bronie? Widziałem w CoD blokadę podnoszenia tego.
switch( m_iItem ) { case 0 : model = "models/w_mp5.mdl" ; break; case 1 : model = "models/w_tmp.mdl" ; break; case 2 : model = "models/w_p90.mdl" ; break; case 3 : model = "models/w_mac10.mdl" ; break; case 4 : model = "models/w_ak47.mdl" ; break; case 5 : model = "models/w_sg552.mdl" ; break; case 6 : model = "models/w_m4a1.mdl" ; break; case 7 : model = "models/w_aug.mdl" ; break; case 8 : model = "models/w_scout.mdl" ; break; case 9 : model = "models/w_g3sg1.mdl" ; break; case 10 : model = "models/w_awp.mdl" ; break; case 11 : model = "models/w_m3.mdl" ; break; case 12 : model = "models/w_xm1014.mdl" ; break; case 13 : model = "models/w_m249.mdl" ; break; case 14 : model = "models/w_flashbang.mdl" ; break; case 15 : model = "models/w_hegrenade.mdl" ; break; case 17 : model = "models/w_assault.mdl" ; break; case 18 : model = "models/w_smokegrenade.mdl"; break; default : model = "models/w_kevlar.mdl" ; break; }
Mam rozumieć że ten byt może być tymi broniami ?
Napisano 15.09.2014 01:39 Najlepsza odpowiedź
Jasne, że tak. Np. na fy_pool_day masz różne bronie do podniesienia. O ile pamiętam to klasą bytu jest właśnie armour_entity natomiast zidentyfikować możesz po modelu. Polecam laboratorium Micza (m_eel) do badania entów- bardzo przydatny plugin. Można się dużo dowiedzieć.
Napisano 15.09.2014 05:13
Napisano 15.09.2014 14:26
Myślę, że może. Nie kojarzę map, na których leżą sobie pistolety, ale możesz np handle'owac touch armor entity i playera i wtedy zobaczysz, że dostawana przez Ciebie broń na początku rundy to właśnie spadające armour_entity. Robiłem tak kiedyś na awp_india.
M_eel polecam raz jeszcze.
Napisano 15.09.2014 16:22
M_eel polecam raz jeszcze.
Korzystam z tego baaardzo długo.
Co do spadającego armoury_entity to wiem. Widać gołym okiem.
Czyli na CoD do zablokowania
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych