Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Logevent z Target_Bombed wykonuje się 2 razy.


Najlepsza odpowiedź speedkill, 28.08.2014 08:23

Sprawdź tym sposobem: https://forums.allie...357&postcount=2 ewentualnie dodaj zabezpieczenie, w postaci zmiennej logicznej której wartość po wybuchu bomby zmienia się na true, a na początku nowej rundy zmień jej wartość na false. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.08.2014 08:16

Witam.

Mam taki kod:

#include amxmodx

new planter;
new p[33];
new d[33]
public plugin_cfg()
{
      register_plugin("Ograniczenie broni Cod mod", "", "44207778 - Rivit");
      
      register_logevent("bomb_explodeX", 6, "3=Target_Bombed");
      register_logevent("BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb")
      register_clcmd("say /sprawdz", "show")
}

public show(id)
      client_print(0, 3, "%i plantow | %i xplod", p[id], d[id])

public bomb_explodeX()
{
      client_print(0, 3, "EXPLODE")
      d[planter]++
}

public BombPlanted()
{
      planter = get_loguser_index()
      p[planter]++
}

get_loguser_index()
{
    new loguser[80], name[33]
    read_logargv(0, loguser, 79)
    parse_loguser(loguser, name, 32)
    client_print(0, 3, "%s zaplantowal", name)
 
    return get_user_index(name)
} 

Co dziwne explode na czacie pojawia sie 2 razy. pokazywanie kto zaplantowal poprawnie wyswietla, to samo z ilosca plantow.

 

Co moze byc nie tak? Logevent wykonuje sie 2 razy?


  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.08.2014 08:23   Najlepsza odpowiedź

Sprawdź tym sposobem: https://forums.allie...357&postcount=2 ewentualnie dodaj zabezpieczenie, w postaci zmiennej logicznej której wartość po wybuchu bomby zmienia się na true, a na początku nowej rundy zmień jej wartość na false.
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.08.2014 08:34

// Planted bomb exploded (before/after round end) event (discovered by Ryan)
    register_event("23", "event_function", "a", "1=17", "6=-105", "7=17"

Metoda 2 wydaje się lepsza.

Nie chcę łapać wybuchu po końcu rundy.

 

 

A czy nie będzie jakiegoś buga jak się rozbroi pake akurat na styk z tym taskiem?


  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.08.2014 08:38

Nie chodziło mi o łapaniu wybuchu poprzez koniec rundy, przeczytaj jeszcze raz. Co do bugu to niestety nie wiem. ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.08.2014 08:49

Tak czy siak.

 

Ten task działa.

Też chciałem to robić ręcznie. Nie chce wciągać w to CSX tylko dla bomb_explode().

 

Dziękuje bardzo.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych