Witam, czy można w jakiś sposób zamienić funkcje w tej komendzie żeby wykonywała zupełnie inną niż zabijanie? jeżeli tak to prosiłbym o jakiś przykład.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Komenda kill
Temat rozp. ahm137, 27.08.2014 19:28
Najlepsza odpowiedź speedkill, 27.08.2014 20:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_ClientKill, "PlayerKill"); } public PlayerKill(id){ if(is_user_alive(id)){ client_print(id, 3, "Nie ma tak latwo ;)"); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }Przejdź do postu
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.08.2014 19:28
#2
Napisano 27.08.2014 20:24 Najlepsza odpowiedź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_ClientKill, "PlayerKill"); } public PlayerKill(id){ if(is_user_alive(id)){ client_print(id, 3, "Nie ma tak latwo ;)"); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych