/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Low HP fade" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define TASK 666 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","eDeathMsg","a") register_event("Damage", "Event_Damage", "be", "2!0") register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0") } public NewRound() { new players[32],count get_players(players,count) for (new i = 1; i <= count ; i++) if(task_exists(TASK + i)) remove_task(TASK + i) } public Event_Damage(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE new HP = get_user_health(id) new param[1] param[0] = id if(HP <= 15 && HP >= 10) set_task(1.0,"fade",TASK + id,param,1,"b") if(HP <= 9 && HP >= 1) { remove_task(TASK + id) set_task(0.8,"fade",TASK + id,param,1,"b") } return PLUGIN_CONTINUE } public fade(param[]) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},param[0]); write_short(1<<10) // duration write_short(1<<10) // hold time write_short(0x0000) // flags write_byte(180) // red write_byte(0) // green write_byte(0) // blue write_byte(110) // alpha message_end() }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Migający ekran przy niskim Hp
Temat rozp. Lelek, 08.06.2008 14:42
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.06.2008 14:42
Cześć mam taki problem z tym pluginem ze nie zawsze się wyłaczy tak jak by zapomniał jest to zjawisko bardzo czeste i czy pomożecie i przrobicie plugin tak żeby wylaczal sie przy każdej nowej rundzie?
#2
Napisano 08.06.2008 14:43
nie ten dział.
#3
Napisano 08.06.2008 14:50
dobrze przepraszam niech admin przeniesie i mnie poinformuje gdzie sie znajduje.
#4
Napisano 09.06.2008 06:30
Opisz lepiej pluga co robi i problem...
#5
Napisano 09.06.2008 21:12
Hm jak najlepiej to wyjśnic moze tak.. Wgrywam ten plugin wolam kolege na serwer gramy sobie on do mnie strzela zostaje mi np. 20hp ekran zaczyna migać na czerwono (wszystko bardzo ładnie) ja mam szczescie i go zabijam czyli jest nastepna runda a mi ekran nadal miga mimo że mam 100hp to tak jak by się nie wyłaczał.
P.S. Może Ci pomoże ten plugin "bicie serca przy niskim hp" on też miał buga ale go naprawili i sie wyłacza w nastepnej rundzie....
P.S. Może Ci pomoże ten plugin "bicie serca przy niskim hp" on też miał buga ale go naprawili i sie wyłacza w nastepnej rundzie....
#6
Napisano 09.06.2008 21:46
Aha czyli mowisz ze zle jest napisany kod ktory odpowiada za wylaczenie wstrzasow po rundzie? Trzeba bylo tak od razu... przetestuj po skompilowaniu:
PS. nie zdziwilbym sie gdybys mowil o poprawionym plugu ktory sam pisalem od nowa bo Seba nie chcial sie publicznie podzielic plugiem o podobnym (ale zbugowanym) dzialaniu ;>
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Low HP fade" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define TASK 666 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","eDeathMsg","a") register_event("Damage", "Event_Damage", "be", "2!0") register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0") } public NewRound() { new players[32],count get_players(players,count) for (new i = 0; i < count ; i++) if(task_exists(TASK + players[i])) remove_task(TASK + players[i]) } public Event_Damage(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE new HP = get_user_health(id) new param[1] param[0] = id if(HP <= 15 && HP >= 10) set_task(1.0,"fade",TASK + id,param,1,"b") if(HP <= 9 && HP >= 1) { remove_task(TASK + id) set_task(0.8,"fade",TASK + id,param,1,"b") } return PLUGIN_CONTINUE } public fade(param[]) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},param[0]); write_short(1<<10) // duration write_short(1<<10) // hold time write_short(0x0000) // flags write_byte(180) // red write_byte(0) // green write_byte(0) // blue write_byte(110) // alpha message_end() }
PS. nie zdziwilbym sie gdybys mowil o poprawionym plugu ktory sam pisalem od nowa bo Seba nie chcial sie publicznie podzielic plugiem o podobnym (ale zbugowanym) dzialaniu ;>
#7
Napisano 09.06.2008 22:17
TO sprawa teraz wyglada tak mam jeszcze wgrany plugin na bicie serca i zostawianie śladów przy niskim hp wgrałem ten plugin co napisałes. i ekran nie zaczał migać ale zaczeło głośniej bić serce i wiecej sladów(z tym nie do konca pewnien jestem) ale co do serca to na 100% głosniej a ekran nie migał wcale
#8
Napisano 10.06.2008 17:28
Ja tylko poprawilem funkcje od wylanczasnie 'mrugania' na starcie rundy.
Jedyne co mozesz sprobowac to zmienic liczbe na dowolna(polecam na duza i nie przewidywalna)
Innych plugow ci nie zmienialem to chyba juz twoj problem/wina ze cos zle ci dzialaja
Jedyne co mozesz sprobowac to zmienic liczbe na dowolna(polecam na duza i nie przewidywalna)
#define TASK 666
Innych plugow ci nie zmienialem to chyba juz twoj problem/wina ze cos zle ci dzialaja
#9
Napisano 10.06.2008 17:49
Ok możesz mi podać sma
tamte pluginy już działają poprawnie coś było nie tak ale to zapewne ze byle sam
tamte pluginy już działają poprawnie coś było nie tak ale to zapewne ze byle sam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych