Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabij klase x Razy [Misje by Gh0st]Dodatek do "Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wozny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 25.08.2014 21:44

Witma, 

 

Pokażę wam jak w prosty sposób dodać do tego pluginu http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/ , Misje "Zabij klase x Razy" 

 

Pomógł mi przy Tym  radim dzięki wielkie

 

OK to przechodzimy to pluginu, pokażę wam to na przykładzie Snajper:

 

 

 

 

 

do enum dodajemy:

SNAJPER = 7 // jeśli cyfra 7 jest już zajęta dodajemy 8 lub 9 

a powinno wyglądać tak 

 

  1. enum {
        NONE = 0,
        KILL = 1,
        SUBSTRATES = 2,
        DISARM = 3,
        HEADSHOT = 4,
        RESUCE_HOSTAGES = 5,
        DMG = 6,
        SNAJPER = 7
    }

 

 

do  new QuestInfoMessage dodajemy:

"Musisz zabic jeszcze %i osob z klasa Snajper"

powinno wyglądać tak: 

new QuestInfoMessage[][] = {
    "Brak Questa %i",
    "Musisz zabic jeszcze %i osob",
    "Musisz podlozyc bombe jeszcze %i razy",
    "Musisz rozbroic bombe jeszcze %i razy",
    "Musisz zabic jeszcze %i osob headshotem",
    "Musisz uratowac jeszcze %i razy hosty",
    "Musisz zadac jeszcze %i obrazen",
    "Musisz zabic jeszcze %i osob z klasa Snajper"
}

Do public DeathMsg dodajemy:

            case SNAJPER:
                {
                    if(cod_get_user_class(vid) == cod_get_classid("Snajper")) add_progress(id, 1);
                }

powinno całość wyglądać tak:

public DeathMsg()
{
    new id = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
    new knife = read_data(4);
    if( is_user_connected(id) && get_user_team(id) != get_user_team(vid) )
    {
        if( ePlayerQuestType[id] )
        {
            switch(ePlayerQuestType[id])
            {
            case KILL:
                {
                    add_progress(id, 1)
                }
            case HEADSHOT:
                {
                    if(hs) add_progress(id, 1);
                }
            case KNIFE:
                {
                    if(knife) add_progress(id, 1);
                }
	    case SNAJPER:
                {
                    if(cod_get_user_class(vid) == cod_get_classid("Snajper")) add_progress(id, 1);
                }
	   }
        }
    }
    
}

do public menu_first_handle dodajemy:

case SNAJPER: formatex(formats, 127, "Zabij %i Snajperow Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))

całość powinna wyglądać tak:

public menu_first_handle(id, menu, item)
{
 
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    
    new menu2 = menu_create("Wybierz Quest:","menu_handle")
    new formats[128]
    for(new i = 0;i<MaxQuest;i++)
    {    
        if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) == item)
        {
                        
            switch(ArrayGetCell(gTyp, i))
            {
                case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case SNAJPER: formatex(formats, 127, "Zabij %i Snajperow Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
            }
            menu_additem(menu2, formats);
        }
    }
    iPlayerPrzedzial[id] = item;
    menu_setprop(menu2, MPROP_PERPAGE, 7);
    menu_display(id,menu2,0)
    menu_destroy(menu);
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

Jest to mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość, sądzę że może się komuś przydać :D 

 

Testowałem te rozwiązanie i nalicza normalnie i nie ma żadnych bugów ani errorów .


  • +
  • -
  • 4

Pomagam na pw :D 

Pomogłem daj + 

 


#2 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 31.08.2014 02:37

Lepszym sposobem byłoby zabijanie członków danej frakcji. :D


  • +
  • -
  • 0

#3 Wozny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 01.09.2014 14:48

To jest sposób aby można było docelowo napisać danego questa pod jedną klasę ;D nie wyklucza dodanie więcej takich klas ;D 


  • +
  • -
  • 0

Pomagam na pw :D 

Pomogłem daj + 

 


#4 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 20.09.2014 16:46

umiałby ktoś zrobić ze zamiast klasy to np kogoś z daną flagą czyli "zabij 5 VIPów"


  • +
  • -
  • 0

#5 Wozny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 20.09.2014 17:33

dodaj takie coś i będzie działało. teraz jak zabije kogoś z flagą z to nalicza Ci.

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER)) add_progress(id, 1);

  • +
  • -
  • 1

Pomagam na pw :D 

Pomogłem daj + 

 


#6 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 27.09.2014 14:53

a dało by rade dodać

zabij 20 osób na mapie de_dust2


  • +
  • -
  • 0

#7 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 28.09.2014 15:59

@up Pewnie , że tak.

Zobacz to: http://amxx.pl/dokum...111/get-mapname

 

Resztę prawdopodobnie zrozumiesz ;)


  • +
  • -
  • 1

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#8 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 30.09.2014 21:18

dodałem sobie tak na próbę te questy z klasami i vipem

ale są 2 błędy 

na screnie widać 1 dobrze (chodzi o to że po 1. nie ma żadnego questa)

2 błąd duplikacja questa 

 

 

plugin przerobiony w załączniku :X może będziecie wiedzieć czemu ten błąd występuje 

 

Załączone miniatury

  • misje1.jpg
  • misje2.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 30.11.2014 10:13

tytusek

zostawiles pusta linijke dlatego tak masz w puste linijki wstawiaj zawsze ;

A tam masz 2 misje takie same bo po prostu w configu z misjami masz je 2 razy wpisane:):):)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych