Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana modelu lecącego granatu - pytanie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 25.08.2014 21:30

Jak zmienic model trzymanego, widzianego przez innych graczy, i juz wyrzuconego granatu ?

http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/

widzialem ale o granatach juz lecacych ani slowa


Użytkownik Nltj edytował ten post 25.08.2014 21:43

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.08.2014 21:55

Do tego służą moeele w. v. i p.
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 25.08.2014 21:57

:facepalm:  chodzi o zmiane poprzez "plugin" modelu np lecącego FLASHA na model lecącego HE


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.08.2014 22:12

A lecacy granat nie zawiera się w żadnych z tych trzech? Nie możesz podmienic modelu i ghw weapons replacement czy jakoś tak?
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 25.08.2014 22:13

Zmiana modelu bytu lecącego granatu, jaśniej wytłumaczyć sie nie da :D

 

Nie na stałe dlatego Twoje opcje odpadają, tak chodzi o te modele z prefixami, ale jak je ustawić dla tego bytu


Użytkownik Nltj edytował ten post 25.08.2014 22:14

  • +
  • -
  • 0

#6 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 26.08.2014 14:16

Mam smoke, wyrzucam je, i ma ono model normalnego smoke, jak zmienic jego wyglad na lecace np HE


  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2014 14:17

https://forums.allie...p/t-109955.html


  • +
  • -
  • 0

#8 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 26.08.2014 14:20

engfunc(EngFunc_PrecacheModel, model_grenade_infect2)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, model_grenade_infect3)

 

Musze używać engfunc ?


  • +
  • -
  • 0

#9 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 26.08.2014 15:58

Model nie zmienia sie ._.


  • +
  • -
  • 0

#10 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 26.08.2014 21:43

sprawdź ino coś takiego

 

#include <csx> 
#include <fakemeta> 
 
#define W_MODEL "models/w_smokegrenade.mdl" 
#define W__NEW_MODEL "models/w_smokegrenadenew.mdl" 
 
 
new thrown;  
 
public plugin_init()
register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel");
 
public plugin_precache(){ 
precache_model(W__NEW_MODEL); 
} 
public grenade_throw(GrenadeID){ 
if(GrenadeID==CSW_SMOKEGRENADE){ 
thrown = true; 
} 
} 
 
 
public fw_setmodel(ent, const model[]) 
{ 
if(!pev_valid(ent)) 
 
return FMRES_IGNORED; 
 
 
if(strcmp(W_MODEL,model) ) 
 
return FMRES_IGNORED; 
 
static classname[32] 
pev(ent,pev_classname,classname,31); 
 
if(strcmp(classname, "grenade") && thrown) 
{ 
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_NEW_MODEL) 
thrown = false;
return FMRES_SUPERCEDE; 
 
} 
 
return FMRES_IGNORED; 
 
}  

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#11 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 28.08.2014 09:26

Można to w jakiś inny sposób załatwić ? chciałbym uniknąć forwarta


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych