Witam.
Używam takiego kodu:
new szWeapon[33]; read_data(4, szWeapon, charsmax(szWeapon)) if(equali("grenade", szWeapon)) //dalszy kod
Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Puchate, 25.08.2014 14:38
Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?
A widziales aby w prawym gornym rogu pojawialo sie kogo bomba zabila?
Przejdź do postuNapisano 25.08.2014 07:40
Witam.
Używam takiego kodu:
new szWeapon[33]; read_data(4, szWeapon, charsmax(szWeapon)) if(equali("grenade", szWeapon)) //dalszy kod
Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?
Napisano 25.08.2014 08:11
Nie, w Deathmsg nie wychwycisz zabicia gracza przez C4. Zrobisz to za pomocą HamSandwich albo client_death
https://wiki.alliedm...Events#DeathMsg
KillerID may not always be a Player ID. It would be 0 if a player died from fall/acid/radiation/fire/etc damage/lack of oxygen or from touch to a "trigger_hurt" entity, in which cases TruncatedWeaponName will be "worldspawn" and "trigger_hurt" respectively.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 25.08.2014 14:38 Najlepsza odpowiedź
Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?
A widziales aby w prawym gornym rogu pojawialo sie kogo bomba zabila?
Napisano 25.08.2014 15:07
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych