Jest to rozbudowany system żyć na Deathrun'a.
Plugin ten posiada:
- Życia się zapisują, dzięki czemu nie stracimy ich po zmianie mapy
- Menu w którym można sprzedać, kupić życia
- Można ustawić automatyczne odradzanie po śmierci
- Można ustawić maksymalną ilość osób w kolejce aby nas odrodziło
- Można ustawić, aby menu pokazywało nam się automatycznie po śmierci
- Można podarować komuś życia
- Możliwość ustawienia ceny za sprzedaż i kupno życia
- Możliwość ustawiania ile razy można się odrodzić w ciągu rundy
- Administrator z flagą ADMIN_CFG może dawać każdemu życia, bez straty własnych
new const g_LangCmd[][] = { // Otwiera menu systemu żyć "say /respawn", "say_team /respawn" }; new const g_LivesCmd[][] = { // Pokazuje aktualną ilość żyć "say /lives", "say_team /lives" }; new const g_GiveCmd[][] = { // Otwiera menu w którym można podarować komuś życia "say /daj", "say_team /daj" };
Deathrun_lives_prefix "DeathRun" // Prefix Deathrun_lives_players "3" // Ilość żywych graczy aby można było się odrodzić Deathrun_lives_livecost "12000" // Kupienie jednego życia Deathrun_lives_salelive "4000" // Sprzedaż jednego życia Deathrun_lives_maxrespawn "2" // Ilość maksymalnych odrodzeń w ciągu rundy /* SQL */ Deathrun_lives_hostname "" // Nazwa hosta Deathrun_lives_username "" // Nazwa użytkownika bazy danych Deathrun_lives_password "" // Hasło do bazy danych Deathrun_lives_database "" // Baza danych
Plugin posiada dwa natywy, chyba nie muszę tłumaczyć do czego służą:
set_user_life(id, g_Value) // Index gracza, ilość żyć get_user_life(id) // Index gracza
Aby plugin działał poprawnie potrzebujemy przerobioną wersję kolejki na deathrun'a oraz przerobiony silnik deathrun'a. W załączniku będą znajdować się przerobione pluginy.
Standradowa.
Jeżeli posiada flagę ADMIN_CFG:
say /daj || say_team /daj i wybiera opcję numer 2.
DeathRunLifeSystem.sma 20,94 KB 224 Ilość pobrań
DeathRunLifeSystem.amxx
DeathrunManager.sma 20,53 KB 213 Ilość pobrań
DeathrunManager.amxx
Kolejka.sma 4,08 KB 206 Ilość pobrań
Kolejka.amxx