Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Funkcja do łapania zooma + linia tam gdzie gracz celuje



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.08.2014 13:54

Witam.
Jak złapać zoom na awp/scout?
Jak narysować linie tam gdzie patrzy gracz? (srodek celownika)
  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.08.2014 14:04

1. http://amxx.pl/dokum...s-get-user-zoom
2. Narysuj w hudzie x I przesuwaj metoda prob I bledow?
  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.08.2014 14:05

chodziło mi o wektor.
A łapanie Hama prze zooma? Da sie hamem?
  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.08.2014 14:20

Nie spotkalem sie z operacjami na zoomie przez hama - jedynie cstrike. Co do wektora to nie wiem dokladnie o co Ci chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.08.2014 14:30

No wyswietlenie takiego lasera w miejsce ktore celuje gracz
  • +
  • -
  • 0

#6 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2014 15:58

 

A łapanie Hama prze zooma? Da sie hamem? 

 
 

 

Hamsandwich + Fakemeta = Ham_Weapon_SecondaryAttack + get_pdata_int(id, 363, 5). Bez zooma FOV gracza wynosi 90.

 

Offset 363 to m_iFOV z kodow zrodlowych HL.

 

 

 

 

 

 

 


Użytkownik Puchate edytował ten post 22.08.2014 16:05

  • +
  • -
  • 1

#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.08.2014 16:04

A w czym najlepiej sprawdzac czy gracz ma zooma? Think?

//edit.
Nie przeczytalem ze zrozumieniem
  • +
  • -
  • 0

#8 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2014 16:06

Napisałem Ci wyżej w czym, jeżeli upierasz się na Hamsandwich. Proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest nieakceptowalne. Pobierasz wartości przy zmianie zooma u gracza i zapisujesz je w zmiennej. Nie ma sensu odczytywac wartosci gdy sie ona nie zmienia.

 

Zainteresuj się eventem SetFOV, to bez dodatkowych modułów wykryjesz zoom.


Użytkownik Puchate edytował ten post 22.08.2014 16:08

  • +
  • -
  • 1

#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.08.2014 16:12

Czyli mam rozumiec ze SetFOV ustawianie jest na inna wartosc (mniejsza niz 90?) i dlatego nie widac modelu AWP?

Dobra. Nie podpowiadac xD Sam dojde jaka to wartosc. proszę o potwierdzenie tego z poczatku posta
  • +
  • -
  • 0

#10 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2014 16:14

 

 

Czyli mam rozumiec ze SetFOV ustawianie jest na inna wartosc (mniejsza niz 90?) i dlatego nie widac modelu AWP?

Mniejsza? Raczej wieksza. Ogolnie ustawienia FOV'a graczowi nie ma nic do wyswietlenia modelu zooma w AWP, to sa dwie odrebne rzeczy.


  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.08.2014 16:18

Dobra. Ide testowac.

A jak narysowac laser lub kropke tam gdzie gracz celuje?
  • +
  • -
  • 0

#12 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2014 16:19

Co do rysowania na ekranie przejrzyj kody pluginów ktore juz to robia, np. popularne adminesp.


  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.08.2014 17:55

Dobra. Rysowanie potem.

Jak np stoje i patrze sie na sciane to kropka ma byc w miejscu celownika (dokladnie na samym srodku ekranu). Jezeli patrze w inne miejsce to tez ma byc kropka. Bez wzgledu na dystans. Jak takie cos wykonac?
  • +
  • -
  • 0

#14 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.08.2014 18:37   Najlepsza odpowiedź

http://amxx.pl/topic...ownik-laserowy/
Skorzystaj z tego.


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych