Szukam 2 pluginów
1 to taki ze jak skocze CT na banie to ginie
2 plugin to taki w którym pod np v będę mógł umieścić se ruletkę zamiast wpisywać /ruletka to pod v potem np 1 i mam ruletke
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pluginy
Temat rozp.
Kodi
, 21.08.2009 07:51
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.08.2009 07:51
#3
Napisano 21.08.2009 08:59
jak zrobić by po naskoczeniu zabierało po 50hp ?? tam nic o tym nie pisze standardowo zabiera mi po 4hp ;/
#4
Napisano 21.08.2009 14:09
Wystarczy ze zmienisz wartosc w sma na 50 hp:) no i oczywiscie kompilacja w kompilatorze bo bez tego ani rusz:) Jak wiadomo serwer wczytuje plik amxx a nie sma:)
#5
Napisano 21.08.2009 16:59
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN_VERSION "1.4" // JUMPING #define MINIMUM_FALL_SPEED 300 #define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0 //STANDING #define DAMAGE 50.0 #define DELAY 0.5 new amx_headsplash; new Float:falling_speed[50]; new Float:damage_after[50][50]; new sprite_blood; new sprite_bloodspray;
łap nie sprawdzałem ale powinno działać oczywiście podmień te linij w sma
#6
Napisano 22.08.2009 11:18
WhiteAngel no nie stety ale wciąż odbiera po 4hp
#7
Napisano 22.08.2009 20:34
Zrób tak :
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN_VERSION "1.4" // JUMPING #define MINIMUM_FALL_SPEED 300 #define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0 //STANDING #define DAMAGE 140.0 #define DELAY 0.5 new amx_headsplash; new Float:falling_speed[50]; new Float:damage_after[50][50]; new sprite_blood; new sprite_bloodspray;
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych