Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Nie dziala niewidzialnosci w klasach i perkach

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gramtv

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Mokre Sołtyz
Offline

Napisano 17.08.2014 23:24

Witam mam problem gdyz nie dziala klasa ninja ktora ma 10% widzialnosci na kosie kiedys probowalem wgrac perk nanosuit (1hp calkowicie niewidoczny) tez nie dzialal spis plugin-codmod

codclass_elektryk.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_bazookarz.amxx
codclass_SpeedHacker.amxx
codclass_WsparcieOgniowe.amxx
codclass_myclass(16).amxx
codclass_Diabolo.amxx
codclass_Rozrzutowiec.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_Archaniolek.amxx
codclass_umarly.amxx
codclass_aniol.amxx
codclass_Kapitan.amxx
codclass_Ninja.amxx
codclass_patriota.amxx
codclass_trutka.amxx
;Perki
codper_kniferugby.amxx
codperk_palacerekawiczki.amxx
codperk_zestawprofesionalny.amxx
codperk_mozg.amxx
codperk_noname.amxx
codperk_zawodowyrusher.amxx
codperk_masterm4a1.amxx
codperk_masterak47.amxx
codperk_betonowecialo.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codclass_knife_ruggber.amxx
codperk_amuletofthesun.amxx
codperk_amuletspowolnienia.amxx
codperk_amuletzwinnosci.amxx
codperk_arabian.amxx
codperk_chaindezercja.amxx
codperk_chaosorb.amxx
codperk_crazyjump.amxx
codperk_crossbow.amxx
codperk_ironspikes.amxx
codperk_kniferuggby.amxx
codperk_kosa.amxx
codperk_likwidator.amxx
codperk_luska.amxx
codperk_magicbooster.amxx
codperk_medicineglar.amxx
codperk_mitrilarmor.amxx
codperk_mockamikadze.amxx
codperk_multijump.amxx
codperk_nicolaseye.amxx
codperk_przemyt.amxx
codperk_rakiety.amxx
codperk_ringcapitan.amxx
codperk_tajemnicaninji.amxx
codperk_tajemnicaserwera.amxx
codperk_talibowskienaboje.amxx
codperk_twardareka.amxx
codperk_vampyricscepter.amxx
codperk_zrecznoscskoczka.amxx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Ninja [Premium]";
new const opis[] = "1/3 z noza PPM, bardzo wysoko skacze, 1/2 SCOUT ,na nozu widoczny 10%";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 5;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNoz");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaScout");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja [Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez BloodMan"); // zastrzegam sobie kasowania tej informacji ;P
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Fajnie sie gralo ta klasa?, pzdr. BloodMan"); // zastrzegam sobie kasowania tej informacji ;P
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id) // 10% na nozu
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 13);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id) //wysoko skacze 400 grawitacji
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public SzansaNoz(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

public SzansaScout(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
)|(1<

 

Moze tez to byc wina silnika cod mod poniewaz tam jest wgrana statystyka niewidzialnosci i ona tez nie dziala

 


Użytkownik Gramtv edytował ten post 17.08.2014 23:26

  • +
  • -
  • 0

#2 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 18.08.2014 00:13

Posiadasz sklep w którym można kupić niewidzialność?

 

W klasie niby wszystko dobrze, ale nie wiem czemu jest tak :

#include

#include

#include

#include

#include

#include

#include

xD

  • Nie potrzebnie dwa razy to samo ..
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNoz");
    
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaScout");

Do zabijania polecam funkcje BlackPerfuma, KillPlayer :D

Usun te "RegisterHam" i zastąp je tym:

  RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

Nad public_init daj to:

const m_pActiveItem = 373
const m_flNextSecondaryAttack = 47

I zmien z new ma_klase[33]; na:

new bool:ma_klase[33];

A te dwa publiki "SzansaNoz", "SzansaScout" zamien na ten:

const m_iTeam = 114

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(~damagebits & DMG_BULLET  || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5))    return HAM_IGNORED

    static weapon
    weapon = get_user_weapon(attacker)

    switch(weapon)
    {
        case CSW_SCOUT: if(!random(2))    KillPlayer(id,ent,attacker,weapon,HIT_GENERIC,0,damagebits)
        case CSW_KNIFE: if(!random(3) && get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,m_pActiveItem,5),m_flNextSecondaryAttack,4) > 1.0)    KillPlayer(id,ent,attacker,weapon,HIT_GENERIC,0,damagebits)
    }

    return HAM_IGNORED;
}

KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits)
{
    if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker))    return
    
    const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG
    const m_LastHitGroup = 75
    const m_bitsDamageType = 76
    const m_fHasTakenHighDamage = 107
    static DeathMsgId
    new msgblock,weaponname[32],effect
    if (!DeathMsgId)    DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
    
    set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5)
    set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5)
    set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5)
    set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor)
    msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
    set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET)
    ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib)
    set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)
    effect = pev(id,pev_effects)
    if(effect & 128)    set_pev(id,pev_effects,effect-128)
    
    new len
    if(get_weaponname(weapon,weaponname,31))
    {
        if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7
        else weaponname = "grenade"
    }
    else if(weapon == 2)    weaponname = "tracktrain"
    else    weaponname = "world"
    
    emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
    ewrite_byte(attacker)
    ewrite_byte(id)
    ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0)
    ewrite_string(weaponname[len])
    emessage_end()
}

Popraw to bo się nie skompiluje:

new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;


#3 Gramtv

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Mokre Sołtyz
Offline

Napisano 18.08.2014 12:31

Mam niewidke w sklepie tylko za bardzo sie nie orjetuje jak ja usunac

Załączone pliki


Użytkownik Gramtv edytował ten post 18.08.2014 12:40

  • +
  • -
  • 0

#4 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 18.08.2014 14:32

łap

Załączone pliki



#5 Gramtv

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Mokre Sołtyz
Offline

Napisano 18.08.2014 16:41

Nadal nie dziala To musi byc przyczyna jakies klasy lub perku ale juz prawdopoodobnie zaden perk i zadna klasa nie ma niewidzialnosci  moze w silniku jest cos zle

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 IlUzJoNiStA

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 18.08.2014 17:40

Podpisuje się mi też niewidka nie działa ! :(



#7 DyeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.08.2014 20:02

Najlepiej powyłączaj wszystkie klasy i sprawdź perk z niewidzialnością czy działa 

- jeśli nie działa

- włącz klasy i wyłącz wszystkie perki sprawdz klase z niewidzialnością

- jeśli nie działa wyłącz wszystkie pluginy ( zostaw tylko QTM_CodMod.amxx ) wybierz klase i sprawdź

- jeśli nie działa powłączaj wszystko i daj sma silniku;

 

Jeśli po którejś z opcji zadziała < włączaj po 1 pluginie/klasie/perku > i sprawdzaj

Sposób niby męczący ale sprawdzony ;P


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych