Witam mam problem gdyz nie dziala klasa ninja ktora ma 10% widzialnosci na kosie kiedys probowalem wgrac perk nanosuit (1hp calkowicie niewidoczny) tez nie dzialal spis plugin-codmod
codclass_elektryk.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_bazookarz.amxx
codclass_SpeedHacker.amxx
codclass_WsparcieOgniowe.amxx
codclass_myclass(16).amxx
codclass_Diabolo.amxx
codclass_Rozrzutowiec.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_Archaniolek.amxx
codclass_umarly.amxx
codclass_aniol.amxx
codclass_Kapitan.amxx
codclass_Ninja.amxx
codclass_patriota.amxx
codclass_trutka.amxx
;Perki
codper_kniferugby.amxx
codperk_palacerekawiczki.amxx
codperk_zestawprofesionalny.amxx
codperk_mozg.amxx
codperk_noname.amxx
codperk_zawodowyrusher.amxx
codperk_masterm4a1.amxx
codperk_masterak47.amxx
codperk_betonowecialo.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codclass_knife_ruggber.amxx
codperk_amuletofthesun.amxx
codperk_amuletspowolnienia.amxx
codperk_amuletzwinnosci.amxx
codperk_arabian.amxx
codperk_chaindezercja.amxx
codperk_chaosorb.amxx
codperk_crazyjump.amxx
codperk_crossbow.amxx
codperk_ironspikes.amxx
codperk_kniferuggby.amxx
codperk_kosa.amxx
codperk_likwidator.amxx
codperk_luska.amxx
codperk_magicbooster.amxx
codperk_medicineglar.amxx
codperk_mitrilarmor.amxx
codperk_mockamikadze.amxx
codperk_multijump.amxx
codperk_nicolaseye.amxx
codperk_przemyt.amxx
codperk_rakiety.amxx
codperk_ringcapitan.amxx
codperk_tajemnicaninji.amxx
codperk_tajemnicaserwera.amxx
codperk_talibowskienaboje.amxx
codperk_twardareka.amxx
codperk_vampyricscepter.amxx
codperk_zrecznoscskoczka.amxx
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Ninja [Premium]";
new const opis[] = "1/3 z noza PPM, bardzo wysoko skacze, 1/2 SCOUT ,na nozu widoczny 10%";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 5;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNoz");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaScout");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja [Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez BloodMan"); // zastrzegam sobie kasowania tej informacji ;P
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Fajnie sie gralo ta klasa?, pzdr. BloodMan"); // zastrzegam sobie kasowania tej informacji ;P
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id) // 10% na nozu
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 13);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id) //wysoko skacze 400 grawitacji
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public SzansaNoz(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public SzansaScout(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Moze tez to byc wina silnika cod mod poniewaz tam jest wgrana statystyka niewidzialnosci i ona tez nie dziala
Użytkownik Gramtv edytował ten post 17.08.2014 23:26