Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Run time error 3: stack error

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.08.2014 21:44

Za pomoc przy naprawie tego problemu mogę zapłacić - cena na pw.

L 08/15/2014 - 16:13:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2014 - 16:13:32: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2014 - 16:13:32: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::Item_Deploy_Post (line 1349)
public Item_Deploy_Post(ent)
{
	static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	static team; team = get_user_team(id);
	if(team > 2)
		return;
	
	cs_get_weaponbox_type(ent);
	
	static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
	if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
	{
		new weaponname[24];      //linia 1349
		get_weaponname(bron, weaponname, 23);
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
	}
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2014 21:52

line 1349 która to ?

 

zmniejsz ilość zmiennych czyli de facto używanej pamięci


  • +
  • -
  • 1

#3 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.08.2014 22:39

		new weaponname[24];      //linia 1349

Co konkretnie mogę usunąć/zoptymalizować tak, żeby public zachował swoje właściwości? Jeżeli zmieniłbym serwer na jakiś z lepszymi parametrami, to czy dalej występowałyby crashe? 


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2014 09:00

W tym konkretnym publicu optymalizacja nie ms zbyt wiele sensu musisz zoptymalizować cały plugin pod względem używania pamięci
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych