Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pokemod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 matmro

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Wloclawek
Offline

Napisano 20.08.2009 20:06

http://amxx.pl/viewt...
mam problem z tym pokemodem

jestem bardzo zielony jesli chodzi o ftp itp. :mur:
dlatego opisze wszystko bardzo dokladnie.
uzywam total comandera
zrobilem tak.
zrzucilem na kompa wszystkie zalaczniki jakie byly (czyli 4)
1.
skopiowalem pokemod.amxx do addons/amxmodx/plugins
2.
skopowiowalem z ftp plugins.ini na kompa, otworzylem go (notatnikiem) i na samym koncu wcisnelem 2 razy tab, srednik (;) i spacje i wspisalem "pokemod.amxx"
3.

Teraz należy ściągnąć plik pokemod_files.zip, otworzyć i foldery models, sound, sprites wypakować do cstrike

tzn. sound/pokemon do sound, models/pokemon do models i sprites/pokemon do sprites
tak zrobilem.
i niby powinino dzialac, ale wszedlem na serva i nic sie nie dzieje.
4.
skoro nie dziala to zrobilem jeszcze taK:
skopiowalem rowniez total comanderem plik pokemon/skills do addons/amxmodx/configs
nadal nie dzialalo nic.
5.
sciągnelem plik pokemod_123rc.zip
6.
do addons/amxmodx/scripting wrzucilem:
-include (folder)
-pokemon (folder)
-pokemod (sma)
-pokemod (amxx)
no i wchodze na server i nie dziala nic
7.
skoro nadal nie dzialalo to robie tak:
plik pokemod.sma wrzucilem do folderu gdzie jest compile.sh (czyli addons/amxmodx/scripting) poniewaz zadnego compile.exe nie znalazlem (ani rowniez folder compiled)
8.
na wszelki wypadek skopiowalem do data/lang plik txt

jeszcze dodam ze byl zamieszczony plik ciemnego ktory byl wszystkim opisanym w tym temacie tylko ze zrobione juz i w ogule kliknij

zrobilem tak samo z plikiem od ciemnego i nic i tu moje pytanie:

czy po wejsciu na serva mam wpisac jakas komende na uruchomienie servera?
a jak nie po wejsciu na server to gdzie indziej?

nie wiem rowniez jak kompilowac i co/jak napisac w plugins.ini

mozliwe ze na serverze powinno sie wpisac jakas komende (nie znam zadnej)
a i po prawie kazdym punkcie (tym wazniejszym) zrobilem restart servera.
dodam ze mam server z gametec i zrobilem sobie na probe (aby sprawdzic czy pokemod dziala) 4 sloty, amxa rowniez mam z gametec ktorego ten "gametec" zamiescil na forum.

proszę mnie nie wyzywac od zera ani od totalnej ciemnoty poniewaz nigdy czegos takiego nie robilem.

dziekuje i proszę o pomoc poniewaz jestem zalamany i nie moge nic z tym zrobic od kilku dni.
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.08.2009 20:33

Ale żeś się rozpisał

i na samym koncu wcisnelem 2 razy tab, srednik (;) i spacje i wspisalem "pokemod.amxx"

Bez żadnego tab i bez średników(średnik- komentarz!)
usuń to co dopisałeś do plugins.ini i po enterze pisz od razu w następnej linii pokemod.amxx
  • +
  • -
  • 0

#3 matmro

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Wloclawek
Offline

Napisano 21.08.2009 01:01

powiedzmy ze to zrobie, ale nadal nie wiem o co chodzi z kompilowaniem plikow.
Abes_ziomal napisal:
"Autor pluginu napisał żeby plugin kompilować lokalnie na komputerze ale to później.
Najpierw ściągamy plik pokemod_123rc.zip albo 1.2.3rc2test.zip (w tym przypadku należy skompilować mod lokalnie, czyli u siebie na kompie)"
Ja wzielem to pierwsze (pokemod_123rc.zipo), czyli musze kompilowac na necie gdzies? A w ogule co mam kompilowac?
musze jeszcze dodac ze w temacie abes_ziomal pisze cos ze trzeba (chyba) miec 2 moduly "Fun" i "Fakameta" i tu kolejne pytanie czy trzeba je miec?
uzywam total commandera
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.08.2009 01:49

czyli musze kompilowac na necie gdzies?

U siebie na kompie
http://amxx.pl/topic...lna-vt12467.htm

A w ogule co mam kompilowac?

Plik .sma (+ potrzebne pliki jeżeli takowe są)

pytanie czy trzeba je miec

Tak. Do innych pluginów też są wymagane
  • +
  • -
  • 0

#5 matmro

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Wloclawek
Offline

Napisano 21.08.2009 02:28

juz zrobilem wszystko i dziala, szkoda tylko ze to jest ta starsza wersja :/
no coz nie wazne chcialbym tylko wiedziec co zrobic zeby byl max lvl wiekszy niz 99lvl
xP_table.ini pozmienialem

a jeszcze, jesli mozna to jakies spolszczenie tyle ze do tej nowszej wersji tzn. do tej z 200 pokemonami.
podam link

do tego wlasnie potrzebuje spolszczenie

pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych