register_logevent("Samobojstwo", 2, "") //a dalej;p?
P.S.czym różni się
return PLUGIN_HANDLED;od
return PLUGIN_CONTINUE;
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.08.2009 21:09
return PLUGIN_HANDLED;od
return PLUGIN_CONTINUE;
Napisano 20.08.2009 13:42
register_logevent("killed_himself",3,"1=committed suicide with","2=world")
Napisano 20.08.2009 13:49
Napisano 20.08.2009 14:00
public funkcja(id) { if(is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "jestes zywy") return PLUGIN_CONTINUE } client_print(id, print_chat, "jestes niezywy") return PLUGIN_CONTINUE } public funkcja2(id) { if(is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "jestes zywy") return PLUGIN_CONTINUE } else { client_print(id, print_chat, "jestes niezywy") return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public funkcja3(id) { if(is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "jestes zywy") } else { client_print(id, print_chat, "jestes niezywy") } return PLUGIN_CONTINUE }wszystko tak samo działa.
Napisano 20.08.2009 14:02
public funkcja(id) { if(is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "jestes zywy") return PLUGIN_CONTINUE //następny client_print się wykona? jak dam HANDLED to tutaj kończy się cała funkcja? } client_print(id, print_chat, "jestes niezywy") return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 20.08.2009 14:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say siema", "hello") // Add your code here... } public hello(id) { if(is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Witaj, jestes zywy") return PLUGIN_CONTINUE } client_print(id, print_chat, "Witaj, jestes niezywy") return PLUGIN_CONTINUE }Po napisaniu "Siema" wyświetli pierw witaj, jesteś xxx, a następnie słowo "siema" napisane przez gracza. Gdy będzie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say siema", "hello") // Add your code here... } public hello(id) { if(is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Witaj, jestes zywy") return PLUGIN_HANDLED } client_print(id, print_chat, "Witaj, jestes niezywy") return PLUGIN_HANDLED }pokaże się samo witaj, jestes xxx
Napisano 20.08.2009 14:34
Napisano 20.08.2009 15:11
Napisano 20.08.2009 16:47
Po sekundzie przestaje byc aktualny to nie wyrobisz sie z usunieciem go
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <colorchat> #define PLUGIN "ttkill" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "naven" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a", "1=0") } public DeathMsg(id){ //if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) //new imie [32] //get_user_name(id, imie, 31) //if (is_user_connected(id)) ColorChat(0, GREEN, " zostaje zabity za samobojstwo w poprzedniej rundzie") set_task(1.0, "zabij", id) } public zabij(id){ new name [32] get_user_name(id, name, 31) //if (is_user_connected(id)) ColorChat(0, GREEN, "%s zostaje zabity za samobojstwo w poprzedniej rundzie", name) user_kill(id) }
Napisano 20.08.2009 18:43
Napisano 20.08.2009 19:08
Napisano 20.08.2009 19:14
new tablica[ilość_elementów];
Napisano 20.08.2009 19:31
new Array:tablica;
Napisano 20.08.2009 19:43
new Array:tablica;
Napisano 20.08.2009 19:49
Ale w sumie to tylko wskaźnik, bo tablica nie została jeszcze utworzona.daj mu spokój na początek z dynamicznymi tablicami :>
Napisano 20.08.2009 22:19
Bez przesady ;> , zwykła 33-elementowa tablica bool: czy _: jest tu wystarczająca.Ale w sumie to tylko wskaźnik, bo tablica nie została jeszcze utworzona.
Napisano 21.08.2009 14:04
Napisano 21.08.2009 15:40
Napisano 21.08.2009 18:29
#include <amxmodx> #include <celltrie> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #define PLUGIN "ttkill" #define VERSION "1.02" #define AUTHOR "naven" #define TASK_ID 12345 new const gszValidWeapons[][]={ "grenade", "tank", "vehicle" } new Trie:TrieWeaponNames; new bool:gbUser2Kill[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); TrieWeaponNames = TrieCreate(); for(new i=0;i<sizeof gszValidWeapons;i++) TrieSetCell(TrieWeaponNames,gszValidWeapons[i],i); } public fwSpawn(id){ if(gbUser2Kill[id]) set_task(0.2, "zabij",id+TASK_ID); } public DeathMsg(){ new kid=read_data(1); new id=read_data(2); new szWeapon[8]; read_data(4, szWeapon, 7); if((TrieKeyExists(TrieWeaponNames, szWeapon) && kid==id) || kid==0) if(!gbUser2Kill[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) gbUser2Kill[id]=true; } public zabij(id){ id-=TASK_ID; user_kill(id); new name [32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(0, RED, "^x01Gracz^x03 %s^x01 zostaje ukarany za^x04 samobojstwo^x01 w poprzedniej rundzie", name) gbUser2Kill[id]=false; }
new const gszValidWeapons[][]={ "grenade", "tank", "vehicle" }Tutaj możesz wpisać wszystkie nazwy broni, które uznawane są jako samobójstwo.
Napisano 21.08.2009 19:41
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych