witam
mam pytanie, mianowicie czym się różni to:
if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))
od tego;
if(is_user_alive(killer) || is_user_connected(killer))
?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Best Answer sNH. , 10.08.2014 14:59
!is_user_connected(id)
Jeżeli gracz nie jest podłączony, można tak powiedzieć. Można powiedzieć że "!" dodaje do warunku "nie".
Go to the full postPosted 10.08.2014 14:51
witam
mam pytanie, mianowicie czym się różni to:
if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))
od tego;
if(is_user_alive(killer) || is_user_connected(killer))
?
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Posted 10.08.2014 14:52
To jest negacja, poszukaj u wujka.
Posted 10.08.2014 14:53
już szukałem ale nie potrafię znaleźć
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Posted 10.08.2014 14:59 Best Answer
!is_user_connected(id)
Jeżeli gracz nie jest podłączony, można tak powiedzieć. Można powiedzieć że "!" dodaje do warunku "nie".
0 members, 1 guests, 0 anonymous users