Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CSDM 2.1] Jak dodac granaty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 eXx

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Zewsząd ;)
Offline

Napisano 19.08.2009 19:49

Jak dodać granaty, żeby były od razu po wejściu lub, żeby można było wybrać.
Dzięki z góry za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.08.2009 20:56

Za pewne w cfg dm.

#3 eXx

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Zewsząd ;)
Offline

Napisano 20.08.2009 21:00

Możesz mi dokładnie powiedzieć co mam zmienić ? Będę wdzięczny.

[settings]

;Sets whether CSDM is enabled or not.
enabled = 1

;Sets whether or not players should be stripped of weapons on round start
; (excludes knife)
strip_weapons = 1

;Sets how long weapons should stay on the ground for after being dropped
;in seconds.  note that enabling this can create lots of lag for clients 
; AND server.  0 is immediate, -1 is infinite.
weapons_stay = 0

;Sets the spawn mode.
; "none" - users spawn at normal map spawn points
; "preset" - csdm_spawn_preset.amxx required, uses predefined spawns in config files
; -- others may be supplied by 3rd party plugins
spawnmode = preset

;Sets whether the bomb is removed
remove_bomb = 1

;Sets the spawn waiting time
spawn_wait_time = 0.75

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;You must be running the FFA plugin for this section
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[ffa]
;Set whether free for all mode is enabled by default
enabled = 1

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;You must be running the Misc plugin for this section
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[misc]
;Map objectives are removed by their flags.
; a - as_ maps
; b - buyzones are removed
; c - cs_ maps
; d - de_ maps
remove_objectives = abcd

;Blocks people from using all buy commands
block_buy = 1

;Auto-refills ammo when it gets depleted
ammo_refill = 1

;Says a radio command to a player when they respawn
spawn_radio_msg = 0


;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;You must be running the ticketing plugin for this section
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[ticketing]

;Is round ticketing enabled?
enabled = 0

;Number of times a team can have players respawn before they stop
; being able to respawn
tickets = 150


;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;You must be running the protection plugin for this section
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[protection]

;Is spawn protection enabled?
enabled = 1

;Colors of glow shell, leave this in quotes
;The digits are R, G, B, A where A is the alpha transparency
; (as A gets higher, the glow shell is thicker)
colors = "0 255 0 200"

;Number of seconds someone is respawned for.
time = 2


;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;You must be running the equip plugin for these sections
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[equip]

;Equip Menu flags: 
; p - primary
; s - secondary
; a - armor
; g - grenade
; b - buy
menus = psa

;Autoitem flags:
; a - armor
; h - helmet
; g - grenades
; d - defusekit (CTs only!)
; n - nightvision
autoitems = ah

;Grenade flags:
; f - flashbang
 h - he grenade
; s - smoke grenade
grenades = h

;Sets number of flashbangs given if
; grenades are enabled
fnadesnum = 1


;;;;;;;;;;;;;;;;
;;WEAPON MENUS;;
;;;;;;;;;;;;;;;;

;Format for weapon menus is:
;shortname "Display Name" menupage
;Change the '1' to a '0' to block the weapon
;Removing or moving things 
;  from the list will change the order of the menus!

[secondary]
usp USP 1
glock18 Glock 1
deagle Deagle 1
p228 P228 1
elite Elite 1
fiveseven "Five Seven" 1

[primary]
m4a1 M4A1 1
ak47 AK47 1
aug AUG 1
sg552 SG552 1
galil Galil 1
famas Famas 1
scout Scout 1
awp AWP 1
sg550 SG550 1
m249 M249 1
g3sg1 G3SG1 1
ump45 "UMP 45" 1
mp5navy "MP5 Navy" 1
m3 M3 1
xm1014 XM1014 1
tmp TMP 1
mac10 "Mac 10" 1
p90 P90 1

;List weapons here the bots can randomly have
;The short name must match one in the list above
[botsecondary]
deagle
usp

[botprimary]
ak47
m4a1
awp
galil
aug

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;You must be running the item mode plugin for this section
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[items]

;Is item mode enabled?
enabled = 0

;If set to 1, players will drop a pack of goodies when they die.
drop_packs = 1

;Sets the number of armor given by a battery. Default is 15.
battery = 15

;Sets the number of health given by a medkit. Default is 15.
medkit = 15

;Sets the time to wait for an item to reappear on its place. Default is 20 (0 = permanent)
item_time = 20

;Sets how long packs stay on the ground. (Max is 30 seconds)
drop_time = 20

;Remove semicolons to restrict any of the following items
; or add the short weapon names of the weapons you want to restrict (m4a1, ak47, awp ...)
[item_restrictions]
;longjump
;medkit
;battery
;pistolammo
;rifleammo
;shotammo
;smgammo
;awpammo
;paraammo
;fullammo
;armor

  • +
  • -
  • 0

#4 starsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:178
  • GG:
  • Lokalizacja:v_v
Offline

Napisano 21.08.2009 00:54

;Autoitem flags: 
; a - armor 
; h - helmet 
; g - grenades 
; d - defusekit (CTs only!) 
; n - nightvision 
autoitems = ah
Dodaj do linijki
autoitems = ah g czyli
autoitems = ahg

Nie pamietam ale chyba tak.
  • +
  • -
  • 0

#5 eXx

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Zewsząd ;)
Offline

Napisano 21.08.2009 13:25

Działa, dzięki.
Temat można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych