Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

[Szukam Plugin贸] Dm po vocie


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
1 odpowied藕 w tym temacie

#1 Cykacz5

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Post贸w:90
  • Imi臋:Filip
  • Lokalizacja:Aleks
Offline

Napisano 08.08.2014 19:08

Witam.

 

Szukam plugin dm kt贸ry robi vote w drugiej rundzie czy dm ma by膰 w艂膮czony.



#2 bamber

    Zaawansowany

  • U偶ytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Post贸w:123
  • Imi臋:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 09.08.2014 10:41

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include &--#60;amxmodx&--#62;

#include &--#60;amxmisc&--#62;



new const gNazwaPluginu[] = "Glosowanie";

new const gWersjaPluginu[] = "1.0";

new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";



new wybor[3];



public plugin_init()

{

    register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

    

    register_logevent("Poczatek_Mapy", 2, "1=Game_Commencing");

    register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in");    

}



public Poczatek_Mapy()

{

    set_task(10.0, "glosowanie");

}



public Restart_Rund()

{

    set_task(10.0, "glosowanie");

}



public glosowanie(id)

{    

    new menu = menu_create("\rGRAMY DEADMATCH?", "glosowanie_wybor");

    menu_additem(menu, "\wTak", "1", 0);

    menu_additem(menu, "\yNie", "2", 0);

    menu_addblank(menu, 0);

    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

    

    new players[32], inum;

    get_players(players, inum, "ch");

    

    for(new i = 0; i &--#60; inum; i++)

    {

        menu_display(players[i], menu, 0);

    }

    

    set_task(15.0, "zakoncz_glosowanie");

    

    wybor[1] = 0;

    wybor[2] = 0;

    

    return 1;

}



public glosowanie_wybor(id, menu, item)

{

    if (item == MENU_EXIT)

        return PLUGIN_HANDLED;

    

    

    new data[6];

    new access, callback;

    

    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback);

    

    new key = str_to_num(data);

    

    switch (key)

    {

        case 1:

        {

            client_print(id, print_chat, "Glosowales ZA wlaczeniem DM"); wybor[1]++;

        }

        case 2:

        {

            client_print(id, print_chat, "Glosowales PRZECIWKO wlaczeniu DM"); wybor[2]++;

        }

    }

    return PLUGIN_HANDLED

}



public zakoncz_glosowanie(id)

{

    if(wybor[1] &--#62; wybor[2])

    {

        client_print(0, print_chat, "DEATHMATCH - ON")

        server_cmd ("csdm_enable")

        pause("ac","realnadedrops.amxx")

        unpause("ac","noobjectives.amxx")

    }    

    else

    {

        client_print(0, print_chat, "Glosy na nie: %d - DEATHMATCH - OFF", wybor[2])

        server_cmd ("csdm_disable")

        pause("ac","noobjectives.amxx")

        unpause("ac","realnadedrops.amxx")

    }

}

U偶ytkownik bamber edytowa艂 ten post 09.08.2014 10:42

  • +
  • -
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych