Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Prośba o naprawę Sklepu Cod

cod nowy

Najlepsza odpowiedź kakus002 , 04.08.2014 13:55

Zaczynasz od

"case 0:"

nie od

"case 1:"
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Damian Łukasz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 04.08.2014 13:34

Chciałem zmienić i coś zepsułem, proszę o pomoc.

Kod Sklepu:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}	

public Sklep(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "Sklep COD:");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, "Leczenie \r[Leczy 60 HP] \yKoszt: \r10000$");//1
	menu_additem(menu, "Grawitacja \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r12000$");//2
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//3
	menu_additem(menu, "Kup Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r8000$");//4
	menu_display(id, menu);
	
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 1:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+60);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-10000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-10000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 12000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-12000);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
			}
			if(kasa < 12000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 16000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 16000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 8000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-8000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
			}
			if(kasa < 8000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

CS-Avanfer.pl

:giggle:


#2 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 04.08.2014 13:55   Najlepsza odpowiedź

Zaczynasz od

"case 0:"

nie od

"case 1:"

Załączone pliki







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych