Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z moim pluginem (plugin_precache)


Najlepsza odpowiedź dasiek, 30.07.2014 07:23

new cvar[128];
format(cvar, 127, "sound/%s",cvar_muzyka);
pracache_sound(cvar);

pracache_sound jest "nieformatowany"  (ma tylko jeden argument, a nie tak że może mieć "kilka")

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 29.07.2014 19:55

Witam, mam problem otóż chciałem pobrać przez cvar nazwę nutki lecz plugin_precache szwankuje.
public plugin_precache()
precache_sound("sound/%i", cvar_muzyka)
 
oczywiście mam cvar w plugin_init:
cvar_muzyka = register_cvar("ms_muzyka", "misc/eSkill.mp3");
a to błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

aa.sma(20) : error 088: number of arguments does not match definition

1 Error.
Could not locate output file aa.amxx (compile failed).
dokładnie błąd dotyczy tej lini:
precache_sound("sound/%i", cvar_muzyka)

Użytkownik e-Skill edytował ten post 29.07.2014 19:57

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#2 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 30.07.2014 02:53

Wydaje mi się że powinno być tak.

precache_sound(cvar_muzyka)

iż to dodaje ścieżkę "sound/twojplik.blabla" z tego co wiem.


  • +
  • -
  • 0

#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 30.07.2014 05:01

Czemu nie %s? Przecież %i zwraca liczbę
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 30.07.2014 07:23   Najlepsza odpowiedź

new cvar[128];
format(cvar, 127, "sound/%s",cvar_muzyka);
pracache_sound(cvar);

pracache_sound jest "nieformatowany"  (ma tylko jeden argument, a nie tak że może mieć "kilka")


  • +
  • -
  • 1

#5 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 30.07.2014 15:37

oj coś nie działa.

ffff.sma(22) : error 017: undefined symbol "pracache_sound"

 

public plugin_precache() {
new cvar[128];
format(cvar, 127, "sound/%s",cvar_muzyka);
pracache_sound(cvar);
}

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 30.07.2014 15:39

Bo nie ma czegoś takiego jak pracache_sound :D zamień na precache_sound


Użytkownik byCZUS edytował ten post 30.07.2014 15:40

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#7 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 30.07.2014 15:46

dzięki działa


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych