Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Edycja Sma/wygenerowanie pliku amxx dla klasy Freezer. Poprawienie perku KamizelkaStrefyKlasa/Edycja

klasa nowy cod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 4Frag DIABELSKI

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 29.07.2014 19:39

#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr

new const nazwa[] = "Freezer";
new const opis[] = "Posiada nitrogen aug ktora ma 1/5 szansy na zamrozenie wroga na 5 sec.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public plugin_precache()
{
    NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}

public cod_class_enabled(id, itemid)
{
    ma_klase[id] = true;
    g_NitrogenGalil[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    g_NitrogenGalil[id] = false
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
    if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
    return HAM_IGNORED
    
    if(!ma_klase[attacker])
    return HAM_IGNORED;
    
    static Float:originF[3]
    pev(victim, pev_origin, originF)
        
    if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_AUG &&  random_num(1,5) == 1)
    {    
        if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
        return HAM_IGNORED
        
        set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
        set_pev(victim, pev_maxspeed, 15.0) // prevent from moving
        
        
        Effects(originF)
        
    }

    return PLUGIN_HANDLED;
}

//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
    // Largest ring
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
    write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
    write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
    write_byte(0) // startframe
    write_byte(0) // framerate
    write_byte(4) // life
    write_byte(60) // width
    write_byte(0) // noise
    write_byte(41) // red
    write_byte(138) // green
    write_byte(255) // blue
    write_byte(200) // brightness
    write_byte(0) // speed
    message_end()
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

 

Chcę aby zamrażało na 3 sekundy bo coś jest nie tak i zamraża na 1s.  :(

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


new const perk_name[] = "Kamizelka Strefy";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki. Trudna do zdobycia.";


new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    if(wartosc == 1)
        return COD_STOP;
    
    ma_perk[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}
    
public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_perk[this])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_CODSKILL)
        return HAM_SUPERCEDE;
        
    return HAM_IGNORED;
}

 

Ten perk ma jakieś bugi na graczu który go posiada działają obrażenia z HE;Błyskawice; i 1/1 z noża.

Czy da się to naprawić? :(


Użytkownik 4Frag DIABELSKI edytował ten post 29.07.2014 19:45

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.08.2014 07:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, nowy cod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych