Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] czy musze zerowac zmienna przy connect i disconnect?
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 25.07.2014 19:31
Ależ nie musisz niczego Wystarczy że odpowiednio będziesz wczytywał i zapisywał dane. Mody spotykane w dzisiejszych czasach zerują tu i tu gdyż nie są do końca przemyślane. Tzn. spokojnie zeruj tylko w client_connect/client_disconnect Przejdź do postu
#1
Napisano 25.07.2014 17:18
Mam zmienna ktora trzyma lvl gracza.
Czy musze zerowac ja przy connect i disconnect?
Czy wystarczy w jednym z tych forwardow?
#2
Napisano 25.07.2014 19:31 Najlepsza odpowiedź
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#3
Napisano 25.07.2014 19:44
Pisałeś coś o zapisie/wczytywaniu
#4
Napisano 25.07.2014 20:23
Proponuje zmieniać wartość jedynie podczas wczytywania danych chyba że dane są wczytywane w opuźnionym czasie to w client_connectCo proponujesz żeby nie zerowac w connect albo w disconnect
To powinna być jedyna możliwość resetowania danych...Pisałeś coś o zapisie/wczytywaniu
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#5
Napisano 26.07.2014 07:25
To zostaje mi w connect.
A dlaczego nie w disconnect?
#6
Napisano 26.07.2014 12:35
Napisałem:
A dlaczego nie w disconnect?
Za drugim razem też mi o to chodziło ;Dclient_connect/client_disconnect
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych