Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] czy musze zerowac zmienna przy connect i disconnect?


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 25.07.2014 19:31

Ależ nie musisz niczego xD Wystarczy że odpowiednio będziesz wczytywał i zapisywał dane. Mody spotykane w dzisiejszych czasach zerują tu i tu gdyż nie są do końca przemyślane. Tzn. spokojnie zeruj tylko w client_connect/client_disconnect Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.07.2014 17:18

Witam.
Mam zmienna ktora trzyma lvl gracza.
Czy musze zerowac ja przy connect i disconnect?
Czy wystarczy w jednym z tych forwardow?
  • +
  • -
  • 0

#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.07.2014 19:31   Najlepsza odpowiedź

Ależ nie musisz niczego xD Wystarczy że odpowiednio będziesz wczytywał i zapisywał dane. Mody spotykane w dzisiejszych czasach zerują tu i tu gdyż nie są do końca przemyślane. Tzn. spokojnie zeruj tylko w client_connect/client_disconnect
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.07.2014 19:44

Co proponujesz żeby nie zerowac w connect albo w disconnect (skoro wystarczy jeden to dobre wyjscie chyba co nie? ).
Pisałeś coś o zapisie/wczytywaniu
  • +
  • -
  • 0

#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.07.2014 20:23

Co proponujesz żeby nie zerowac w connect albo w disconnect

Proponuje zmieniać wartość jedynie podczas wczytywania danych chyba że dane są wczytywane w opuźnionym czasie to w client_connect

Pisałeś coś o zapisie/wczytywaniu

To powinna być jedyna możliwość resetowania danych... xD
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.07.2014 07:25

Dane są wczytywanie jak się wybierze klase. Więc w opuźnionym czasie.

To zostaje mi w connect.
A dlaczego nie w disconnect?
  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.07.2014 12:35


A dlaczego nie w disconnect?
Napisałem:

client_connect/client_disconnect

Za drugim razem też mi o to chodziło ;D
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych