Witam
Chodzi mi o skrócenie czasu rozgrzewki do 50 sekund.
Dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.07.2014 18:42
Witam
Chodzi mi o skrócenie czasu rozgrzewki do 50 sekund.
Dziękuje.
Napisano 24.07.2014 18:52
Znaczy, że niezależnie od tego, czy runda się skończyła, czy nie, ma rozgrzewka trwać 50 sekund, zgadza się?
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 24.07.2014 19:05
Tak
Napisano 25.07.2014 11:49
Sprawdź jak to dzioło
// Nozowka w pierwszej rundzie. #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #define PLUGIN "Nozowka (1 runda)" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "Harsay" new bool:rr = true new bool:noze = false new bool:gamec = false public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C") register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" ); register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" ); register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") } public rozgrzewka() { if(rr==true) { gamec = true noze = true ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!"); set_task(50.0, "sprawdz"); } } public tt() { if(rr==true) { if(gamec==true) { noze = false rr = false ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!"); set_task(2.0, "p_res", 0) } } } public ct() { if(rr==true) { if(gamec==true) { noze = false rr = false ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!"); set_task(2.0, "p_res", 0) } } } public p_res() { if (!rr) { server_cmd("sv_restart 1") ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart"); set_task(1.0, "d_res", 0) } } public d_res() { if (!rr) { server_cmd("sv_restart 1") ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart"); set_task(1.0, "t_res", 0) } } public t_res() { if (!rr) { ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart"); server_cmd("sv_restart 1") set_task(1.0, "gamelive", 0) } } public gamelive() { if (!rr) { ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***"); } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public sprawdz(){ rr = false; set_task(0.01, "p_res"); }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 25.07.2014 12:51
Niestety plugin nie działa prawidłowo, mianowicie po rozgrzewce następuje druga rozgrzewka na kosy i tak wkółko.
Napisano 25.07.2014 13:06
Zapomniałem dodać warunku
// Nozowka w pierwszej rundzie. #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #define PLUGIN "Nozowka (1 runda)" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "Harsay" new bool:rr = true new bool:noze = false new bool:gamec = false public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C") register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" ); register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" ); register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") } public rozgrzewka() { if(rr==true) { gamec = true noze = true ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!"); set_task(50.0, "sprawdz"); } } public tt() { if(rr==true) { if(gamec==true) { noze = false rr = false ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!"); set_task(2.0, "p_res", 0) } } } public ct() { if(rr==true) { if(gamec==true) { noze = false rr = false ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!"); set_task(2.0, "p_res", 0) } } } public p_res() { if (!rr) { server_cmd("sv_restart 1") ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart"); set_task(1.0, "d_res", 0) } } public d_res() { if (!rr) { server_cmd("sv_restart 1") ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart"); set_task(1.0, "t_res", 0) } } public t_res() { if (!rr) { ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart"); server_cmd("sv_restart 1") set_task(1.0, "gamelive", 0) } } public gamelive() { if (!rr) { ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***"); } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public sprawdz(){ if(rr){ rr = false; noze = false set_tk(0.01, "p_res"); } }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 25.07.2014 13:18
Nie mogę tego skompilować.
Wyskakuje taki błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
harsay_nozowka.sma(99) : error 017: undefined symbol "set_tk"
1 Error.
Could not locate output file harsay_nozowka.amxx (compile failed).
Napisano 25.07.2014 13:20
Zamień:
set_tk
na
set_task
nie wiem czemu, się wykasowały dwie literki.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 25.07.2014 13:42 Najlepsza odpowiedź
Wszystko działa
Dziękuje
Edycja Pluginu
Prośba o przerobienie/dodanie funkcji do pluginu BlockmakerFunkcje Blockmakera Napisany przez roobin, 14.02.2024 edycja pluginu, blockmakerbm |
|
||||
Edycja Pluginu
Przerobienie systemu klanów.Napisany przez lewyb, 14.10.2023 edycja pluginu |
|
||||
Edycja Pluginu
Linka dla ctNapisany przez stół z powyłamywanymi, 03.10.2022 edycja pluginu |
|
||||
Edycja Pluginu
Przerobienie pluginu COD Top 15Napisany przez mint, 12.05.2022 edycja pluginu |
|
||||
Edycja Pluginu
Edytacja Pluginu Kill RewardsEdytacja Pluginu Kill Rewards Napisany przez Szyszka2, 01.01.2022 edycja pluginu, zombie plague 4.3 i 1 więcej |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych