Witam,
szukam pluginu, który pozwala dodać ruchome reklamy na ściany na mapkach. Wiem że jest plugin ad_advercise (czy jakoś tak), ale z tego co wiem, obrazki muszą być w formacie .bmp. A ja chce, żeby to były ruchome, będą się zmieniać. Można to spotkać na serwerach PCL.
Macie coś na oku ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam Pluginu
Temat rozp. mitol007, 17.08.2009 15:13
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.08.2009 15:13
#2
Napisano 17.08.2009 15:32
Chodzi ci o animowane ? .gif ?
#3
Napisano 17.08.2009 16:37
na silniku cs 1.6 chyba nie da takiego czegos zrobic, nawet spojrz na fpsbanana spray'e sa nieruchome dla source juz ruchome. nie jestem pewnien ale wydaje mi sie ze nie da sie tego zrobic.A ja chce, żeby to były ruchome
#4
Napisano 17.08.2009 20:57
Tak, dokładnie.Chodzi ci o animowane ? .gif
Kasza: Serwery PCL to CS 1.6 i własnie tam jest taka a nie inna reklama. Działa poprawnie, bez zarzutów. Do tego jest to bardzo przekonywujące.
#5
Napisano 17.08.2009 21:16
Jeśli silnik nie pozwala to można zrobić rotator dla tego pluginu z reklamami
#6
Napisano 18.08.2009 06:50
To są .mdl.
#7
Napisano 18.08.2009 13:32
jak nie pozwala jak pozwala -sam robiłem kiedyś animowane reklamy do pluginu In-Game Advertisement System wystarczy tylko stworzyć animacje np w gimpie zapisać ją w postaci klatek w odpowiedniej ilości kolorów w dowolnym folderze następnie za pomocą Sprite Wizard'a robimy animowanego sprita wybierajac kilka obrazów bmp na raz następnie po utworzeniu już naszego sprita w należy dodać w pliku /cstrike/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/nazwa_mapy.txt odpowiednie dane tak aby finalnie wyglądało to tak:
PS. WSZELKIE INFORMACJE POZYSKAŁEM Z http://forums.allied...ead.php?t=49566 GDZIE ZNAJDUJĘ SIĘ RÓWNIEŻ NAJNOWSZA WERSJA PLUGINU
//NORMALNY SPRITE sprites/advert/bs_taco.spr origin -1635.000000 703.000000 254.000000 angles 0.000000 90.000000 0.000000 scale 1.600000 //ANIMOWANY SPRITE sprites/advert/animation.spr origin 907.000000 2078.000000 87.000000 angles 0.000000 990.000000 0.000000 scale 0.000000 framerate 12.0 //A TO JEST MODEL models/wall.mdl origin -1441.000000 -8.000000 173.000000 angles 0.000000 180.000000 0.000000przy czym framerate musi być ostatnie i jest to ilość klatek na sekundę
PS. WSZELKIE INFORMACJE POZYSKAŁEM Z http://forums.allied...ead.php?t=49566 GDZIE ZNAJDUJĘ SIĘ RÓWNIEŻ NAJNOWSZA WERSJA PLUGINU
#8
Napisano 19.08.2009 14:37
Kurcze, jaśniej proszę, bo żółtek w tych spawach jestem
R3X, (albo ktoś, kto pisze)a ty byś dał rade mi takie coś napisać ? Jak tak, to proszę
R3X, (albo ktoś, kto pisze)a ty byś dał rade mi takie coś napisać ? Jak tak, to proszę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych