Register System
Autor: m0skVi4a ;]
Wersja: 9.0
Jest to plugin, który umożliwia graczom założenie hasła na swój nick, aby nikt inny nie miał możliwości gry na nim. Od innych pluginów do rejestracji różni się tym, że gracz, który się nie zarejestrował, musi to zrobić (w innym wypadku zostanie wyrzucony z serwera)
say /reg say_team /reg ///Otwiera menu główne pluginu
* "rs_on" - Czy plugin jest on(1) oczy off(0). Standardowo: 1 * "rs_save_type" - Gdzie zapisywac dane kont: do pliku(0) lub do MySQL(1). Standardowo: 0 * "rs_remember" - Jak zapamietywac graczy (Rejestracja, Karanie): na nick(0), na IP(1) lub na SteamID(2). Standardowo: 0 * "rs_host" - Host bazy danych. Standardowo: 127.0.0.1 * "rs_user" - Login uzytkownika bazy danych. Standardowo: root * "rs_pass" - Haslo dostepu bazy danych. Default: * "rs_db" - Nazwa bazy danych. Standardowo: registersystem * "rs_password_prefix" - Prefix setinfo do auto-logowania. Standardowo: _rspass * "rs_register_time" - Ile czasu gracz ma na rejestracje. Ustawienie na 0 spowoduje, ze rejestracja ine bedzie obowiazkowa. Standardowo: 0 * "rs_login_time" - Ile czasu zarejestrowany gracz ma na zalogowanie. Standardowo: 60.0 * "rs_password_len" - Minimalna dlugosc hasla. Standardowo: 6 * "rs_attempts" - Ile prob logowania ma gracz, jesli pomylil haslo. Standardowo: 3 * "rs_chngpass_times" - Ile razy gracz moze zmieniac swoje haslo podczas jednej mapy. Standardowo: 3 * "rs_register_log" - Czy plugin pozwala ana utworzenie logow, jesli gracz sie zarejestrowal. Standardowo: 1 * "rs_chngpass_log" - Czy plugin pozwala ana utworzenie logow, jesli gracz zmienial haslo. Standardowo: 1 * "rs_autologin_log" - Czy plugin pozwala ana utworzenie logow, jesli gracz zmienial funkcje auto-logowania. Standardowo: 1 * "rs_blind" - Czy klienci, ktorzy sie nie zalogowali, lub nie zarejestrowali, beda mieli czarny ekran. Standardowo: 1 * "rs_commands" - Czy klienci, ktorzy sie nie zalogowali, lub nie zarejestrowali beda mieli zablokowane komendy: Zablokowane(0), Dozwolone(1), Dozwolone w pliku lub w tabeli SQL(2). Standardowo: 1 * "rs_logout" - Co zrobic gdy gracz sie wyloguje - kick (0) lub czekanie na zalogowanie w czasie z cvara rs_login_time (1). Standardowo: 0 * "rs_count" - Czy jest liczone kiedy musisz sie zarejestrowac lub zalogowac (?). on(1) lub off(0). Standardowo: 1 * "rs_advert" - Informacja dla niezarejestrowanych. on(1) lub off(0). Standardowo: 1 * "rs_advert_int" - Odstep pomiedzy informacjami w sekundach. Standardowo: 60 * "rs_ajc_team" - Czy opcja autom. przydzielania do teamu jest on(1, 2, 5, 6) czy off(0). 1 - Terro, 2 - AntyTerro, 6 - Spect, 5 - Autom. Przydzielanie. Standardowo: 0 * "rs_ajc_class_t" - Ktora klasa terrorystow bedzie przydzielana (cvar AJC musi byc wlaczony) - 1 - Terror, 2 - Leet, 3 - Artic, 4 - Guerilla, 5 - Losowo, jesli 0 - gracz moze wybrac klase sam. Standardowo: 5 * "rs_ajc_class_ct" - Ktora klasa AntyTerro bedzie przydzielana (cvar AJC musi byc wlaczony) - 1 - Urban, 2 - GSG-9, 3 - SAS, 4 - GIGN, 5 - Losowo, jesli 0 - gracz moze wybrac klase sam. Standardowo: 5 * "rs_ajc_admin" - Czy gracze z dana flaga (Standardowo: ADMIN_IMMUNITY) moga wybrac w ktorym teamie beda (cvar AJC musi byc wlaczony). Standardowo: 1 * "rs_ajc_change" - Czy gracze moga zmieniac team(0) lub nie moga(1). Standardowo: 0 * "rs_remember_punish_by" - Zapamietywanie karanych graczy: na nick(0), na IP(1) lub na SteamID(2). Standardowo: 0 * "rs_cant_login_time" - Ile czasu w sekundach gracze nie moga sie zalogowac po podaniu zlego hasla. Standardowo: 300 * "rs_cant_change_pass_time"- Po jakim czasie gracz moze ponownie zmienic haslo. Standardowo: 300 * "rs_whitelsit" - Czy gracze, ktorych nicki sa w pliku lub w SQL musza sie rejestrowac (1) lub nie(0). Standardowo: 1 * * Wszystkike Cvary podajemy bez cudzyslowiow!
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <sqlx>
1. Skompiluj pliki *.sma
2. Wrzuć pliki *.amxx do plugins
3. Pliki registersystem.cfg, registersystem_commands.ini, registersystem_whitelist.ini, oraz regusers.ini wrzuć do configs
4. register_system.txt wrzuć do data/lang
5. register_system.inc wrzuć do scripting/include
6. rshelpmotd.txt wrzuć do cstrike
7. Nazwe pliku/ów amxx dodaj na samą górę plugins.ini
8. Utwórz plik registersystem.cfg i włącz serwer. Plugin automatycznie utworzy plik regusers.ini, lub tabelę w bazie danych, jeśli będzie to potrzebne
Ważne jest to, aby plugin dopisać na samą górę plugins.ini! Dodatkowo plugin nie wymaga żadnych pluginów do wykrywania zmiany nicku etc.
Przenoszenie danych do z pliku do bazy MySQL i na odwrót
Autor pluginu dodatkowo udostepnił opcję automatycznego przenoszenia zapisów z bazy MySQL do pliku i odwrotnie. Wystarczy, że wgrasz na serwer plik RegisterSystemDatatTansferors, który nie był wcześniej potrzebny
Komendy:
file_to_mysql - przenosi dane z regusers.ini do bazy MySQL
mysql_to_file - przenosi dane z bazy MySQL do regusers.ini
Jeśli chcesz, aby gracz miał zablokowane określone komendy, wpisz je do pliku registersystem_commands.ini (ważne, gdy cvar rs_commands wynosi 2)
Plugin został spolszczony w 100% przeze mnie, jednak obecnie nie mam warunków, aby sprawdzić, czy nie ma gdzieś jakiejś literówki czy innego błędu, dlatego proszę Was o sprawdzenie, czy wszystko działa jak należy
Źródło : https://forums.allie...ad.php?t=171460