e-Skill i
Firehawk lepiej poczytajcie dokumentacje dokładnie bo akurat to jest bardzo dobrze opisane:
-
get_user_gravity-
set_user_gravityJeśli nadal nie rozumiecie to wytłumaczę. Standardowa grawitacja wynosi 800 a funkcja
get_user_gravity zwraca jej współczynnik tzn. cos jak procenty tylko bez znaczaka % i podzielone przez 100. Zatem jeśli dodasz do Swojego standardowego współczynnika 10 to będzie wynosił on 11 to siła grawitacji dla nas będzie równa 8800 a przy takiej grawitce to sobie nie poskaczesz
Zatem jak zrobic poprawny licznik? Przykładowy sposób:
Podmieniasz ta linijkę:
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+grawitacja_gracza[id])
Na tą:
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grawitacja_gracza[id])*0.0625)
Zakładam że w zmiennej
grawitacja_gracza[id] przechowujesz wartość danej statystyki wyrażonej w liczbie int tzn. 1 pkt lub 3 pkt lub inna
Przy jednym pkt. odbierze nam 50 gravity przy 2 100 przy 3 150 itd. Zatem jeśli damy 10 pkt i a normalnie mamy standardową grawitację to siła działająca na nas będzie się równać 300
Chcesz napisać do mnie na
PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują