Witam, mam pytanko, czy jest szansa zabezpieczenie modelu, dokładnie modelu postaci. Bo mój kolega zrobił mi model, ale nie chciał bym żeby ktoś inny mi skopiował model na inny serwer, chyba wiecie o co chodzi, czyli zabezpieczenie modelu przed kopią. Czy tylko jedyny sposób, dodać napis na skiny ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zabespieczenie modelu
#1
Napisano 13.07.2014 17:04
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#2
Napisano 13.07.2014 17:13
Jeśli go pobierze, może go sobie skopiować gdzie tylko mu się podoba...
Możesz ewentualnie ograniczyć zastosowanie modelu wycinając z niego niektóre rzeczy (np kucanie, nie wiem właściwie ile rzeczy model może posiadać, nie bawiłem się tym nigdy jakoś szczególnie) i możesz go zabezpieczyć przed dekompilacją, przez co nikt nie będzie w stanie go przerobić. To tyle...
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#3
Napisano 13.07.2014 17:20
maxfiren na swoim bb miał coś takiego.
#4
Napisano 13.07.2014 18:19
Miałem pełno własnych modeli, szukałem sposobu, pytałem różne osoby, nawet mojego "modelarza", nie ma takiej opcji, żeby zabezpieczyć model - przynajmniej ja nie posiadam takiej wiedzy. A tak jak wspomniałeś, mój model latał po 2 dniach na wszystkich serwerach pokemod
#5
Napisano 13.07.2014 19:32
Miałem pełno własnych modeli, szukałem sposobu, pytałem różne osoby, nawet mojego "modelarza", nie ma takiej opcji, żeby zabezpieczyć model - przynajmniej ja nie posiadam takiej wiedzy. A tak jak wspomniałeś, mój model latał po 2 dniach na wszystkich serwerach pokemod
A wiesz może czemu czemu model mi się na rozczepia się na pół po komplikacji ??
Dokładnie tak: http://iv.pl/images/...21783885184.jpg
@edit, zauważyłem że mi się zmienia rozmiar obrazu
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#6
Napisano 13.07.2014 20:36
Co do zabezpieczeń to jest parę sposobów:
• Robisz kilka modeli które po złożeniu dają pełny model gracza (tylko niestety muszisz parę dodatkowych bytów dla każdego gracza zrobić gdyż każdy byt może mieć max 1 model (standardowo) )
• Możesz poprzemieszczać kości tak by model nie poprawnie się poruszał a podczas gry ustawiać prawidłowe wartości za pomocą jakiegoś kodu np. pluginu
• Pozmieniać opcje modelu (nwm jakie tam można nie zajmuje się model'ingiem ale wiem że sie da ) a następnie na czas rozgrywki ustawiać takie jakie chcesz za pomocą jakiegoś kodu np. pluginu
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych