Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Aktualizacja serwera CSGO - stoi w miejscu

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 12.07.2014 19:05

Włączyłem aktualizację serwera i doszło do 98% i stoi w miejscu:
 

Initial App state (0x402) update required
App state (0x10502) reconfiguring, progress: 0.00 (0 / 0)
/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/appdatacache.cpp (583) : Assertion Failed: pAppData->UpdateFromBuffer( sha, buffer ) == app.change_number()
/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/appdatacache.cpp (583) : Assertion Failed: pAppData->UpdateFromBuffer( sha, buffer ) == app.change_number()
/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/appdatacache.cpp (583) : Assertion Failed: pAppData->UpdateFromBuffer( sha, buffer ) == app.change_number()
/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/appdatacache.cpp (583) : Assertion Failed: pAppData->UpdateFromBuffer( sha, buffer ) == app.change_number()
/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/appdatacache.cpp (583) : Assertion Failed: pAppData->UpdateFromBuffer( sha, buffer ) == app.change_number()
/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/appdatacache.cpp (583) : Assertion Failed: pAppData->UpdateFromBuffer( sha, buffer ) == app.change_number()
App state (0x300502) downloading, progress: 98.00 (8086039298 / 8251437671)
App state (0x300502) downloading, progress: 98.00 (8086039298 / 8251437671)
App state (0x300502) downloading, progress: 98.00 (8086039298 / 8251437671)
App state (0x300502) downloading, progress: 98.00 (8086039298 / 8251437671)
App state (0x300502) downloading, progress: 98.00 (8086039298 / 8251437671)

znowu klikne aktualizuj to samo, zrobiłem reinstal i aktualizacje i to samo.

STEAMCMD wykorzystuje (serwer ownserver)

 


Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 mino118

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 12.07.2014 23:12

Napisz do administratora hostingu wina musi leżeć po ich stronie. Ja aktualizuje i wszystko jest git (netshoot) .


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Zapraszamy!


#3 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 13.07.2014 16:09

Ewidentna wina hostingu :) Niestety sam, nie jesteś w żadne sposób nic wskórać.



#4 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.07.2014 09:13

Nie da się ręcznie zaktualizować serwera? Nie doczekam się odpowiedzi od hostingu


Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#5 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 15.07.2014 09:37

W polu edycji polecenia startowego, za wpisem odnoszącym się do mapy proszę zrobić spację i dopisać parametr:

-autoupdate

Po czym zatwierdzić zmianę.
 

 

Następnie należy zrestartować serwer i poczekać na status "Uruchomiony".

 

*Powyższą czynność powtórzyć dwukrotnie. Za każdym razem czekając, aż status serwera będzie "Uruchomiony". Po jednym z restartów powinna uruchomić się właściwa aktualizacja, która może potrwać kilka minut. W tym czasie status serwera będzie cały czas sprawdzany.



#6 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.07.2014 11:16

Bardziej chodziło mi o to czy da się ręcznie pliki wgrać bo ta komenda nic mi nie da ponieważ aktualizacja do 98% dochodzi i gdy tę komendę dodam i nacisnę uruchom to nie uruchomi się serwer bo aktualizacja nie jest skończona i nic w tym przypadku się nie dzieje.

Kliknięcie w Aktualizuj robi to co pisałem wyżej.


Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#7 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 15.07.2014 12:10

Wydaje mi się, że innej opcji nie ma. Jedynie co Ci pozostaje, czekać na odpowiedź firmy :)



#8 JaBydlak

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:332
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.07.2014 18:07

Da sie, wrzuć zaktualizowane pliki, i zmień plik który odczytuje steamcmd ( autoupdater) tak aby wykrywał pliki jako nowe


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych