Czy dmg z rakiety można zablokować jeśli obrońcą jest gracz X, albo po prostu osobą z CT?
Rakiety z pluginu jetpack http://amxx.pl/topic/1311-jetpack/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.07.2014 16:21
Czy dmg z rakiety można zablokować jeśli obrońcą jest gracz X, albo po prostu osobą z CT?
Rakiety z pluginu jetpack http://amxx.pl/topic/1311-jetpack/
Napisano 14.07.2014 19:40
Chodzi ci o to aby TT nie moglo zabijac tt a CT zabijac CT ?
Napisano 16.07.2014 20:13
Żeby TT nie mogło zabijać CT.
Tylko tyle, ale na rakiety jak wiadomo nie podziała godmode.
Napisano 17.07.2014 08:58
Pobierz classname bytu w Ham_Takedamage i zwróć SUPERCEDE
Napisano 17.07.2014 18:19
Dodatkowy moduł nie jest potrzebny. Wystarczy dodać warunek, czy ofiara znajduje się w drużynie TT, a gdy będzie w innej to dalsza czynność (czyli zadanie obrażeń) się nie wykona.
Wszystko trzeba ustawić w stocku jp_radius_damage(entity), gdyż dopiero tam jest wyciągane id ofiary.
Napisano 17.07.2014 18:21
Tiback myślisz ,że on wie co mu piszesz? napisz mu co dokładnie zrobić i zmienić ma.
Drago czy tu chodzi o to ?
Użytkownik PoDwOJ edytował ten post 17.07.2014 18:24
Napisano 17.07.2014 18:36
stock jp_radius_damage(entity) { new id = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner) for(new i = 1; i < 33; i++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) != 2) //sprawdzam czy ofiara jest zywy i czy NIE jest w CT { new dist = floatround(entity_range(entity, i)) if(dist <= get_cvar_num("jp_damage_radius")) { new hp = get_user_health(i) new Float:damage = get_cvar_float("jp_rocket_damage")-(get_cvar_float("jp_rocket_damage")/get_cvar_float("jp_damage_radius"))*float(dist) new Origin[3] get_user_origin(i, Origin) if(!get_cvar_num("mp_friendlyfire")) { if(get_user_team(id) != get_user_team(i)) { if(hp > damage) jp_take_damage(i, floatround(damage), Origin, DMG_BLAST) else log_kill(id, i, "Jetpack Rocket", 0) } } else { if(hp > damage) jp_take_damage(i, floatround(damage), Origin, DMG_BLAST) else log_kill(id, i, "Jetpack Rocket", 0) } } } } }
http://amxx.pl/dokum...5/get-user-team
Tam masz rozpisane teamy. Zablokowałem obrażenia dla CT
@Drago
Awansik widzę . Ja myślałem że te dmg z rakiety to w CoD. Stąd pomysł pobierania classname.
Napisano 17.07.2014 20:49
Drago czy tu chodzi o to ?
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
Tak coś w ten deseń.
Warunek nie do końca pasująca do zamierzonego celu.
Twój kod spowoduje, że ofiarami mogą być tylko gracze z CT(a miało być przeciwnie), powinno być cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT.
Napisano 18.07.2014 11:18
Drago i Tiback +
Podwoj po pierwszej wypowiedzi Drago już wiedziałem co zrobić, laikiem nie jestem. Dziękuję
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych