Prosił bym o napisanie w miarę prostego pluginu. Plugin ma po wpisaniu /bron dać nam ( i tylko nam) na początku następnej rundy bron tz. AK47
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 10.07.2014 09:28
#3
Napisano 10.07.2014 10:06
Chodziło mi o to by na początku następnej rundy dawało, a nie po wpisaniu
#4
Napisano 11.07.2014 18:40
#include <amxmodx> #include <fun> new g_iGive; #define AddGive(%1) (g_iGive |= (1<<(%1-1))) #define CheckGive(%1) (g_iGive & (1<<(%1-1))) #define RemoveGive(%1) (g_iGive &= ~(1<<(%1-1))) new g_iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin("Give Weapon", "0.0.1", "Ni3znajomy") register_clcmd("say /bron", "cmdGiveWeapon"); register_event("HLTV", "HLTV_event", "a", "1=0", "2=0"); g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); } public cmdGiveWeapon(id) { if(CheckGive(id)) return PLUGIN_HANDLED; AddGive(id); return PLUGIN_HANDLED; } public client_disconnect(id) { if(CheckGive(id)) RemoveGive(id); } public HLTV_event() { for(new i=1;i<=g_iMaxPlayers;i++) { if(CheckGive(i) && is_user_alive(i)) { give_item(i, "weapon_ak47"); RemoveGive(i); } } }
DarkGL to mój autorytet.
#5
Napisano 11.07.2014 20:15
Było by dobrze tylko, że są dwa błędy jak zginę lub jestem nie żywy to w następnej rundzie nie dostaje się broni oraz drugi błąd to taki, że posiada się 1 szt AK47 lecz w rzeczywistości można wyrzucić nieograniczoną ilość broni. Jakbym mógł poprosić przy waszych pluginach o słowo wyjaśnienia przy definicjach bo komendy to samemu uda mi się sprawdzić
#6
Napisano 11.07.2014 20:48
To przez to że event HLTV wykonuje się zbyt szybko tzn. zanim zostaniesz ożywiony on się wykona.jak zginę lub jestem nie żywy to w następnej rundzie nie dostaje się broni
Ni3znajomy zrobił zabezpieczenie aby martwym nie dawało broni:
Zazwyczaj takie zabezpieczenia są wymagane ale czasem są niepotrzebne a nawet nieodpowiedniepublic HLTV_event(){ for(new i=1;i<=g_iMaxPlayers;i++) { if(CheckGive(i) && is_user_alive(i)) //tu mamy zabezpieczenie { give_item(i, "weapon_ak47"); RemoveGive(i); } } }
Ciekawe. Być może to też wina wymuszenia zbyt szybkiego dania broni.drugi błąd to taki, że posiada się 1 szt AK47 lecz w rzeczywistości można wyrzucić nieograniczoną ilość broni
Najpierw przeczytaj to klik jak juz przeczytasz to krótkie wyjaśnienie na prosty język:Jakbym mógł poprosić przy waszych pluginach o słowo wyjaśnienia przy definicjach bo komendy to samemu uda mi się sprawdzić
#define AddGive(%1) (g_iGive |= (1<<(%1-1))) //Dodaje bit o indexie %1-1 do zmiennej g_iGive
#define CheckGive(%1) (g_iGive & (1<<(%1-1))) //Sprawdza czy bit o indexie %1-1 "jest" w zmiennej g_iGive
#define RemoveGive(%1) (g_iGive &= ~(1<<(%1-1))) //Usuwa bit o indexie %1-1 ze zmiennej g_iGiveWybacz Ni3znajomy ale minimalnie edytowałem twój plugin:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych