Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobiam plugin... sa problemy [do jailbreak]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 czakol

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 15.08.2009 15:57

Witam,
ponieważ dopiero wystartował jailbreak jest straszny bałagan (co ogólnie przy tym modzie jest normalnością), padł pomysł mutować całe TT, szukałem pluginu żeby nie było przez fora i google, słowa kluczowe może nie trafione o ile już taki jest plugin, ale ze nie znalazłem podjąłem się sam go napisać. Nigdy nie pisałem pluginów ale dużo programuje w C/C++ więc ogólnie ogarniam tyle co nie znam funkcji (znam już baze funkcji (http://www.amxmodx.org/funcwiki.php) ale nie znalazłem jeszcze odpowiedniej.

Więc wziąłem się za przerabianie tego pluginu http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7776 wykorzystując z niego funkcje która daje bombe wszystki terro (wydało mi się to logiczne i analogiczne do mojego problemu), jednak nie potrafię znaleźć w pluginie "voice management" funkcji która dokładnie mutuje gracza pośrednie znalazłem było wiele prób jednak nie udało mi się to. W załączniku wrzucam aktualnie przerobione SMA moje zmiany są między:
/* ------------------------------------------------------- */

I tutaj mam pytanie która to jest funkcja, czy jest już taki plugin, albo może ktoś jest chętny napisać go czy naprowadzić mnie żeby go dobrzego zrobił. Myślałem o zrobieniu pluginu profesjonalnie czyli jest polecenie np. amx_terromute 1 - dla mute terro i 0 - dla unmute terro, oraz co runde, czy co jakiś czas zeby plugin sprawdzał czy ta osoba o tym numerze (a nawet lepiej o wybranym STEAM ID zapisanym w jakies tablicy), sprawdzał czy dana osoba się nie przeniosła do CT albo wyszła, zeby w tedy automatycznie odmutować. To byłby bajer, jednak na razie robię to tak byle jak dla próby i poznania tego programowania dla CS. Proszę o rady, pozrawiam Czakol

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 15.08.2009 16:49

http://amxx.pl/topic...rro-vt17027.htm ;P
  • +
  • -
  • 0

#3 czakol

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 15.08.2009 17:49

http://amxx.pl/topics92/mute-cale-terro-vt17027.htm ;P

dzięki zer0, jednak raz że nie rozumiem zasady działania tego pluginy, strzelam że w momencie wejścia gracza na serwer bądź do drużyny TT to go mutuje. To nie jest idealne rozwiązane, jak się trafi spoko ekipa bez dziwnych dzieci, to fajnie żeby Terro gadało, nie chce ich "na zawsze wyciszyć" tylko w danym momencie.
  • +
  • -
  • 0

#4 bakul. <3

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:612
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2009 18:23

Taki jeszcze niestety nie powstał, korzystać z amx_gag, albo tego, który podał zer0.
  • +
  • -
  • 0

#5 czakol

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 15.08.2009 18:42

Można spróbować go napisać, ja spróbuję mam nadzieję że mi pomożecie
  • +
  • -
  • 0

#6 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 16.08.2009 00:41

Kombinujesz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
}

public client_spawn(id) 
{
	switch(get_user_team(id)) {
		case 2: set_speak(id, SPEAK_ALL)
		default: set_speak(id, SPEAK_NORMAL)
	}	
}
CT gada do wszystkich, terro tylko do terrorystów.

#7 czakol

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 16.08.2009 13:58

No ładnie widać u kogo będę szukał pomocy :D
to rozwiązuje troszkę problem, o tyle co chciałem to z konsoli zrobić
amx_muteterro 1 i wszystko, czasem wchodzi na serwer stara ekipa, nie ma burdelu więc dlaczego ich mutować, ale innym razem 8 dzieciaków, nie chce ich banować bo fajnie że jest ruch na serwerze ale nie da się ich po prostu uciszyć bez kłotni, a i to czasem nie pomaga, bo wiecie jak to z nimi jest.
  • +
  • -
  • 0

#8 bakul. <3

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:612
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2009 14:39

Kombinujesz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
}

public client_spawn(id) 
{
	switch(get_user_team(id)) {
		case 2: set_speak(id, SPEAK_ALL)
		default: set_speak(id, SPEAK_NORMAL)
	}	
}
CT gada do wszystkich, terro tylko do terrorystów.

Ogólnie rzecz biorąc dobry plugin, ale przydałoby się, że gdy zostanie ostatnia osoba jako TT, żeby wtedy mogła ona gadać do CT, bo ma życzenie..
  • +
  • -
  • 0

#9 czakol

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 16.08.2009 20:16

Na przykład,przed chwilą przetestowałem ten plugin i niestety nie działa :mur:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych