Witam.
Czy jeżeli użyję tego:
ExecuteHamB(Ham_Killed, this, idattacker)
To w prawym górnym rogu pokaże się błędna ikonka (ten znaczek jak przy samobójstwie) ?
Pytam bo nie wiem czy mam łapać DeahMsg czy jak.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 02.07.2014 09:32
Domyślna to GIB_NORMAL, przy niej zostanie ciało przy normalnych obrażeniach, a flaki przy bardzo dużych (bodajże powyżej 500 damage, strzał w głowę z AWP zabiera poniżej 500, a ciało zostaje).
Przy GIB_NEVER zawsze będzie ciało
Przy GIB_ALWAYS zawsze będą flaki
Przejdź do postu
Napisano 01.07.2014 09:08
Witam.
Czy jeżeli użyję tego:
ExecuteHamB(Ham_Killed, this, idattacker)
To w prawym górnym rogu pokaże się błędna ikonka (ten znaczek jak przy samobójstwie) ?
Pytam bo nie wiem czy mam łapać DeahMsg czy jak.
Napisano 01.07.2014 09:13
Tak i niestety nie mamy na to wpływuTo w prawym górnym rogu pokaże się błędna ikonka (ten znaczek jak przy samobójstwie) ?
Złap nikomu nie zaszkodzi złapanie tego eventu ;DPytam bo nie wiem czy mam łapać DeahMsg czy jak.
Napisano 01.07.2014 09:44
Napisano 01.07.2014 09:53
A nie lepiej użyć damage ?
Napisano 01.07.2014 10:12
Napisano 01.07.2014 10:12
Czy to nie zależy co chce osiągnąć?A nie lepiej użyć damage ?
Napisano 01.07.2014 10:16
Napisano 01.07.2014 10:17
damage ≠ utracone HP
Napisano 01.07.2014 10:47
Napisano 01.07.2014 10:50
Może kilka, może kilkanaście. Najlepiej zrobić x2, wtedy nie powinno być żadnego problemu.
Napisano 01.07.2014 10:54
Napisano 01.07.2014 11:00
Zawsze mozna przed ustawieniem dmg = hp ustawic kevlar gracza na 0
Niepotrzebna dodatkowa funkcja, a może nie zadziałać. Bo co, jeśli gracz ma 50HP, ty je pobrałeś, ale w tym samym czasie gracz się leczy tym czymś na mapie lub ma wykupioną w sklepie regenerację HP i międzyczasie mu je dodało?
A może być też tak, że gracz ma 1HP, a zregenerowało mu 5HP i teraz w ogóle nie zadziała. Dlatego Ham_Killed jest najlepszym wyjściem.
Napisano 01.07.2014 11:07
Napisano 01.07.2014 11:27
Sposób ci podałem ;D Ustaw Damagebits + Złap Deathmsgjezeli mam 1/x i zabije za pomoca Execute to bedzie ta ikonka wlasnie (nieznana bron). Jak temu zapobiec?
Jeśli chcesz:Moze faktycznie damage..
To damage nie jest wskazane bo zawsze coś może zmodyfikowac dmg tak że nie bedzie śmiertelneChce zabic gracza.
damage+wszystkie nam zanane czynniki == utracone HPdamage ≠ utracone HP
A jeśli jakiś inny plugin zmniejszy dmg 4x ?? to co wtedyNajlepiej zrobić x2, wtedy nie powinno być żadnego problemu.
W post zawsze łapiesz prawdziwe dmg (może je jedynie zmodyfikować ingerencja w kod ) a co do pre to zawsze działam na post w takich sytuacjach ale zapewne też nie tzn. kavler jest już uwzględnionysprawdzales to? Tzn czy obrazenia zadawane przez SetHamParamFloat() sa oslabiane przez kevlar.
To zabije gracza i doda mu hp == gracz nieżyje (bo nie doda mu najpierw )Bo co, jeśli gracz ma 50HP, ty je pobrałeś, ale w tym samym czasie gracz się leczy tym czymś na mapie lub ma wykupioną w sklepie regenerację HP i międzyczasie mu je dodało?
Ham_Killed jest najlepszym wyjściem ale twój przykład jest taki sam jak wyżej tzn. jeśli gracz ma 1 hp następnie pobiezemy jego hp (w Ham_TakeDamage i zadamy mu tyle dmg ile ma hp to w między czasie nie ma możliwości by się zregenerowało (jeśli nie regenerujesz hp w evencie przy którym gracz otrzymuje dmg)) tzn. takie zwyczajne regeneracje hp jakie są na modach tu nic nie psująmoże być też tak, że gracz ma 1HP, a zregenerowało mu 5HP i teraz w ogóle nie zadziała. Dlatego Ham_Killed jest najlepszym wyjściem.
Tak ;DWatpie zeby takie cos mialo miejsce. Przeciez to ulamki sekundy zeby sie funkcja wykonala.
Niewystarczy, po pierwsze to jakiś inny plugin może zmodyfikowac dmg i nie zabije nas toMysle ze ustawienie dmg takie jak hp gracza wystarczy.
Właśnie zapaliłem światłoKtos moze mnie oswiecic?
Napisano 01.07.2014 12:29
Napisano 01.07.2014 13:38
ad 1. A jak do 1/x uzyje SetHamParamFloat? Bedzie normalna ikonka + omine cod_inflict_damage !!!
Będzie normalna ale!!! nie jesteś pewien że na pewno go zabijesz bo jakiś inny plugin może zmodyfikować dmg!!! Do zabijania ZAWSZE używaj Ham_Killed ExecuteHamB/ExecuteHam (w zależności czy w danej chwili pożądasz kompatybilności) do zwiększania dmg SetHamParamFloat a do zadawania dmg Ham_TakeDamage ExecuteHamB/ExecuteHam (w zależności czy w danej chwili pożądasz kompatybilności. Do ominięcia głupiej ikonki możesz złapać event DeathMsg'a ;D
ad 2. Czyli dmg do zabicia odpada...
Yes...
ad 3,4,5 czyli kevlar jest uwzgledniany w pre czy post?
W post na 99,(9)% a w pre to raczej
ad 6. Czy zanim zadam dmg to musze sprawdzic czy gracz zyje? Co jesli zadam dmg martwemu?
Nie musisz ale oszczędzisz tym sprawdzaniem wykonania wielu niepotrzebnych funkcji dlatego polecam sprawdzać. Jedyne co można osiągnąć zadawaniem dmg martwym to zdobywaniem fragów do rankingu
ad 7. Czyli nie ma szans zeby sie uleczyl przez ten czas?
To zależy od typu regeneracji ale standardowa niema szans
ad 9. To jak to zrobic. Gubie sie juz... (no dobra. Niech walnie te 4k dmg, o to chodzi w 1/x )
Ale gracz zobaczy to. Bije cały czas normalnie a ty 4k A piszę w opisie że zabija przeciwnika nie zwiększa ci dmg. Takie efekty są niepożądane jeśli:
Chce zabic gracza.
Napisałem wyżej jak zabijać
Napisano 01.07.2014 13:53
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 01.07.2014 17:25
Napisano 02.07.2014 02:43
Albo zadać tak duże obrażenia, że gracz na pewno zginie i ewentualnie zabrać kamizelkę, wtedy te obrażenia mogą być mniejsze, albo sprawdzać w jakimś tasku, czy gracz żyje, jeśli tak, to zadawaać jeszcze raz jakieś tam obrażenia, można też kombinować tak, żeby ustawić graczowi 1 hp (można też zabrać kamizelkę) i wtedy dopiero zadać mu jakieś niewielkie obrażenia. Pewnie jest jeszcze parę jakichś sposób, trzeba po prostu pomyśleć.Co proponujesz? Jak zabic gracza za pomoca dmg+poprawna ikonka?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 02.07.2014 05:24
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych