Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy po użyciu ExecuteHamB(Ham_Killed) będzie dziwna ikonka?


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 02.07.2014 09:32

Domyślna to GIB_NORMAL, przy niej zostanie ciało przy normalnych obrażeniach, a flaki przy bardzo dużych (bodajże powyżej 500 damage, strzał w głowę z AWP zabiera poniżej 500, a ciało zostaje).

Przy GIB_NEVER zawsze będzie ciało

Przy GIB_ALWAYS zawsze będą flaki Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 09:08

Witam.

Czy jeżeli użyję tego:

ExecuteHamB(Ham_Killed, this, idattacker)

To w prawym górnym rogu pokaże się błędna ikonka (ten znaczek jak przy samobójstwie) ?

 

Pytam bo nie wiem czy mam łapać DeahMsg czy jak.


  • +
  • -
  • 0

#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.07.2014 09:13

To w prawym górnym rogu pokaże się błędna ikonka (ten znaczek jak przy samobójstwie) ?

Tak i niestety nie mamy na to wpływu :(

Pytam bo nie wiem czy mam łapać DeahMsg czy jak.

Złap nikomu nie zaszkodzi złapanie tego eventu ;D
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 09:44

Czyli dla min/rakiet/dynamitu moge tego uzyc bo i tak jest taka ikonka...
Dobrze rozumuje?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.07.2014 09:53

A nie lepiej użyć damage ;> ?


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 10:12

Darku, a co to da ??

Edit:
Rafale. Sorry xD.
  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.07.2014 10:12

A nie lepiej użyć damage ?

Czy to nie zależy co chce osiągnąć?
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 10:16

Chce zabic gracza.

Wiem juz ze jezeli chce zabic z czegos co nie ma swojej ikonko to moge uzyc ExecuteHamB(Ham_Killed, vid, kid)
a jezeli mam 1/x i zabije za pomoca Execute to bedzie ta ikonka wlasnie (nieznana bron). Jak temu zapobiec? Moze faktycznie damage...
  • +
  • -
  • 0

#8 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 01.07.2014 10:17

damage ≠ utracone HP


  • +
  • -
  • -1

#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 10:47

@up
do zabicia gracza (np 1/x) uzyje SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id)))
Chodzi Ci o kevlar? Ze amortyzuje pare dmg?
  • +
  • -
  • 0

#10 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 01.07.2014 10:50

Może kilka, może kilkanaście. Najlepiej zrobić x2, wtedy nie powinno być żadnego problemu.


  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 10:54

sprawdzales to? Tzn czy obrazenia zadawane przez SetHamParamFloat() sa oslabiane przez kevlar.

Zawsze mozna przed ustawieniem dmg = hp ustawic kevlar gracza na 0
  • +
  • -
  • 0

#12 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 01.07.2014 11:00

Zawsze mozna przed ustawieniem dmg = hp ustawic kevlar gracza na 0

Niepotrzebna dodatkowa funkcja, a może nie zadziałać. Bo co, jeśli gracz ma 50HP, ty je pobrałeś, ale w tym samym czasie gracz się leczy tym czymś na mapie lub ma wykupioną w sklepie regenerację HP i międzyczasie mu je dodało?

 

A może być też tak, że gracz ma 1HP, a zregenerowało mu 5HP i teraz w ogóle nie zadziała. Dlatego Ham_Killed jest najlepszym wyjściem.


GwynBleidD (01.07.2014 12:31):
Jeśli pobranie HP i jego ustawienie jest w jednej funkcji to NIC nie ma prawa pomiędzy tymi wydarzeniami zmienić HP gracza. HLDS jest jednowątkowy.

  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 11:07

Watpie zeby takie cos mialo miejsce. Przeciez to ulamki sekundy zeby sie funkcja wykonala.

Mysle ze ustawienie dmg takie jak hp gracza wystarczy.

Ktos moze mnie oswiecic?
  • +
  • -
  • 0

#14 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.07.2014 11:27

jezeli mam 1/x i zabije za pomoca Execute to bedzie ta ikonka wlasnie (nieznana bron). Jak temu zapobiec?

Sposób ci podałem ;D Ustaw Damagebits + Złap Deathmsg
 

Moze faktycznie damage..

Jeśli chcesz:

Chce zabic gracza.

To damage nie jest wskazane bo zawsze coś może zmodyfikowac dmg tak że nie bedzie śmiertelne sad.png
 

damage ≠ utracone HP

damage+wszystkie nam zanane czynniki == utracone HP
 

Najlepiej zrobić x2, wtedy nie powinno być żadnego problemu.

A jeśli jakiś inny plugin zmniejszy dmg 4x ?? to co wtedy haha.gif
 

sprawdzales to? Tzn czy obrazenia zadawane przez SetHamParamFloat() sa oslabiane przez kevlar.

W post zawsze łapiesz prawdziwe dmg (może je jedynie zmodyfikować ingerencja w kod biggrin.png) a co do pre to zawsze działam na post w takich sytuacjach ale zapewne też nie tzn. kavler jest już uwzględniony sad.png
 

Bo co, jeśli gracz ma 50HP, ty je pobrałeś, ale w tym samym czasie gracz się leczy tym czymś na mapie lub ma wykupioną w sklepie regenerację HP i międzyczasie mu je dodało?

To zabije gracza i doda mu hp == gracz nieżyje (bo nie doda mu najpierw sad.png )
 

może być też tak, że gracz ma 1HP, a zregenerowało mu 5HP i teraz w ogóle nie zadziała. Dlatego Ham_Killed jest najlepszym wyjściem.

Ham_Killed jest najlepszym wyjściem ale twój przykład jest taki sam jak wyżej tzn. jeśli gracz ma 1 hp następnie pobiezemy jego hp (w Ham_TakeDamage i zadamy mu tyle dmg ile ma hp to w między czasie nie ma możliwości by się zregenerowało (jeśli nie regenerujesz hp w evencie przy którym gracz otrzymuje dmg)) tzn. takie zwyczajne regeneracje hp jakie są na modach tu nic nie psują biggrin.png
 

Watpie zeby takie cos mialo miejsce. Przeciez to ulamki sekundy zeby sie funkcja wykonala.

Tak ;D
 

Mysle ze ustawienie dmg takie jak hp gracza wystarczy.

Niewystarczy, po pierwsze to jakiś inny plugin może zmodyfikowac dmg i nie zabije nas to sad.png
po drugie to gracz sobie strzela po 10~125 a tu nagle 4094 (przykładowa liczba hp gracza) haha.gif
 

Ktos moze mnie oswiecic?

Właśnie zapaliłem światło
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#15 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 12:29

Nie moge cytowac na tel. Dlatego podziele twoj post na czesci (jedna czesc to cytat + twoja odp)

ad 1. A jak do 1/x uzyje SetHamParamFloat? Bedzie normalna ikonka + omine cod_inflict_damage !!!

ad 2. Czyli dmg do zabicia odpada...

ad 3,4,5 czyli kevlar jest uwzgledniany w pre czy post?

ad 6. Czy zanim zadam dmg to musze sprawdzic czy gracz zyje? Co jesli zadam dmg martwemu?

ad 7. Czyli nie ma szans zeby sie uleczyl przez ten czas?

ad 9. To jak to zrobic. Gubie sie juz... (no dobra. Niech walnie te 4k dmg, o to chodzi w 1/x )
  • +
  • -
  • 0

#16 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.07.2014 13:38

ad 1. A jak do 1/x uzyje SetHamParamFloat? Bedzie normalna ikonka + omine cod_inflict_damage !!!

Będzie normalna ale!!! nie jesteś pewien że na pewno go zabijesz bo jakiś inny plugin może zmodyfikować dmg!!! Do zabijania ZAWSZE używaj Ham_Killed ExecuteHamB/ExecuteHam (w zależności czy w danej chwili pożądasz kompatybilności) do zwiększania dmg SetHamParamFloat a do zadawania dmg Ham_TakeDamage ExecuteHamB/ExecuteHam (w zależności czy w danej chwili pożądasz kompatybilności. Do ominięcia głupiej ikonki możesz złapać event DeathMsg'a ;D
 

ad 2. Czyli dmg do zabicia odpada...

Yes...
 

ad 3,4,5 czyli kevlar jest uwzgledniany w pre czy post?

W post na 99,(9)% a w pre to raczej
 

ad 6. Czy zanim zadam dmg to musze sprawdzic czy gracz zyje? Co jesli zadam dmg martwemu?

Nie musisz ale oszczędzisz tym sprawdzaniem wykonania wielu niepotrzebnych funkcji dlatego polecam sprawdzać. Jedyne co można osiągnąć zadawaniem dmg martwym to zdobywaniem fragów do rankingu xD
 

ad 7. Czyli nie ma szans zeby sie uleczyl przez ten czas?

To zależy od typu regeneracji ale standardowa niema szans
 

ad 9. To jak to zrobic. Gubie sie juz... (no dobra. Niech walnie te 4k dmg, o to chodzi w 1/x )

Ale gracz zobaczy to. Bije cały czas normalnie a ty 4k :( A piszę w opisie że zabija przeciwnika nie zwiększa ci dmg. Takie efekty są niepożądane jeśli:

Chce zabic gracza.

Napisałem wyżej jak zabijać


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#17 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.07.2014 13:53

ad 2. To zależy.
1. Nie chcesz kombinować z poprawnym wyświetleniem normalnej broni?
2. Chcesz w evencie śmierci łapać jakoś jak dany gracz został zabity i zarazem jakoś wpłynąć na to jaka ikonka ma być wyświetlona przy zabójstwie?
To dmg do zabicia jest idealne, tylko trzeba akurat kombinować, żeby gracz został rzeczywiście zabity, a są na to różne sposoby.

Ham_Killed byłby idealny do zabijania, gdyby mógł przyjmować dokładnie takie same parametry jak przy Ham_TakeDamage.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#18 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 17:25

@BlackPerfum
ad1.
Czyli tak:
-dodawanie - SetHamParamFloat
-zabijanie - Ham_Killed
-zadawanie - Ham_TakeDamage (albo cod_inflict_damage())

reszta zrozumiała.


@sebul
Co proponujesz? Jak zabic gracza za pomoca dmg+poprawna ikonka?

Dokladnie... Ham_Killed byłby idealny!!!

PS.
Za co odpowiada shouldgib? I jakie wartosci przyjmuje?
  • +
  • -
  • 0

#19 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.07.2014 02:43

Co proponujesz? Jak zabic gracza za pomoca dmg+poprawna ikonka?

Albo zadać tak duże obrażenia, że gracz na pewno zginie i ewentualnie zabrać kamizelkę, wtedy te obrażenia mogą być mniejsze, albo sprawdzać w jakimś tasku, czy gracz żyje, jeśli tak, to zadawaać jeszcze raz jakieś tam obrażenia, można też kombinować tak, żeby ustawić graczowi 1 hp (można też zabrać kamizelkę) i wtedy dopiero zadać mu jakieś niewielkie obrażenia. Pewnie jest jeszcze parę jakichś sposób, trzeba po prostu pomyśleć.
sebul (02.07.2014 02:47):
Generalnie ja stosuję zamianę obrażeń w "kanapce" + sprawdzanie w tasku czy gracz żyje.

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#20 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.07.2014 05:24

To chyba wole już lapac deathmsg.

Jeszcze tylko:
Za co odpowiada shouldgib? I jakie wartosci
przyjmuje?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych