engfunc(EngFunc_SetView, id, id)
Akurat tak zrobiłem i to nie działa.
Chyba, że źle stosuje:
public WejdzWCialo(id)
{
fm_set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(iEnt, pev_classname, "player_hat")
engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, "models/QTM_CodMod/mine.mdl")
set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) // poprawilem
set_pev(iEnt, pev_aiment, gracz_id[id])
set_pev(iEnt, pev_owner, gracz_id[id])
fm_set_rendering(iEnt,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
engfunc(EngFunc_SetView, id, iEnt)
set_task(5.0, "KoniecPodgladu")
}
public KoniecPodgladu(id)
{
engfunc(EngFunc_SetView, id, id)
new iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "player_hat", gracz_id[id])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt)
ColorChat(id, RED, "Ofiara jest oznaczona przez minute na radarze!")
}
Niestety dodatkowo wyskakuje taki błąd, nie wiem czym jest spowodowany, dorzucam że testuje na botach.
Host_Error: PF_setview_I: not a client
Compressing & saving Experience Data...this may take a while!
Experience Data saved
@@
@@T_Author
A tak z domysłu po co używasz engine do tworzenia entity, a potem fakemety ? Mniejszy dialog między modułami to mniejsze obciążenie serwera.
@BlackPerfum
A Domyślnie solid jest ustawiany na SOLID_NOT ?
Przydało by się ustawić gdy jest domyślnie na SOLID_BBOX, jednak nie znamy do końca intencji autora.
Nigdzie nie jest użyty engine wraz z fakemat'ą..
Trzeba ustawiać tryb bryły obowiązkowo?
Ustawiałem wcześniej, ale nie wiem czy to potrzebne.
Napisałem, chcę stworzyć model na wybranym graczu i "ja" mogę przeskoczyć na ten model aby oglądać gdzie chodzi itp. A po 5 sekundach wrócić do swojego modelu