Czy możliwe jest samoczynne zresetowanie się funkcji pod wpływem źle napisanego kodu / obciążenia serwera ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Resetowanie się zmiennej
#1
Napisano 27.06.2014 17:22
#2
Napisano 27.06.2014 17:30
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#3
Napisano 27.06.2014 17:44
Jednak takiego kodu nie używam, w ciągu ok. 0.1s tworzy dużo 2 entity, ustawiając im sporo informacji, w czasie, gdy istnieje z kilka tasków.
#4
Napisano 27.06.2014 18:30
Przedstaw kod. Jasnowidzem niestety nie jestem (a bym chciał)
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#5
Napisano 27.06.2014 19:04
Ok, na private Ci wyśle, gdyż bardzo mi zależy na prywatności. // mozna zamknac
#6
Napisano 28.06.2014 02:01
Problem na 99% jest z napisanym kodem.
Jednak takiego kodu nie używam, w ciągu ok. 0.1s tworzy dużo 2 entity, ustawiając im sporo informacji, w czasie, gdy istnieje z kilka tasków.
A po co je tak często tworzyć? Ile jednocześnie jest Ci potrzebnych?
Znacznie rozsądniejszym rozwiązaniem jest utworzenie ilości X entity które potrzebne są naraz dostępne i później w razie potrzeby zmieniać tylko ich właściwości. Serwer na pewno na tym sporo odetchnie.
Teraz serwer co 0.2 s wykonuje taką kombinację x2:
- utwórz
- zmień parametry
- usuń
W momencie gdy to może wyglądać tak:
- zmień parametry
#7
Napisano 28.06.2014 09:54
#define MAX_PLAYER 3Do tego dochodzą sprite, wiec wszystko x2 oraz jeden ent(taki efekt)
Wiec (MAX_PLAYER*2)+1
teraz jak zarezerwowac enty na gracza ? (7 entow) oraz jak nimi manipulować?
#8
Napisano 28.06.2014 10:55
Czyli zeby zmienic wartosc zmiennej z innej funkcji pluginu to wystarczy set_addr_val?
I nie trzeba robic zmiennych globalnych tylko tworzyc lokalne i zmieniac je poprzez to?
#9
Napisano 28.06.2014 11:01
Użytkownik Niedostateczny edytował ten post 28.06.2014 11:02
#10
Napisano 28.06.2014 11:54
Jeśli mówisz:
zmienic wartosc zmiennej z innej funkcji pluginu
To jeśli chodzi ci o zwykłą zmienną lokalną to nie bo ona istnieje tylko podczas wykonywania danej funkcji ale jeśli chodzi ci o zmienną statyczną/globalną to tak. Bez żadnych trudności ;D
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#11
Napisano 28.06.2014 12:00
A co ze statyczną? To takie coś? static OldDamage; (juz nawiazuje do innego tematu )
czym to sie rozni od new OldDamage; ??
#12
Napisano 28.06.2014 12:29
Tak
Czyli jak sie funkcja wykona to zmienne wewnatrz niej sa usuwane?
Tym że zmienna statyczna zostanie utworzona tylko raz na cały czas działania kodu a zmienna new będzie tworzona za każdym razem gdy wykona się funkcja. Zmienna statyczna to taka zmienna globalna do której masz dostęp tylko w danej funkcji
A co ze statyczną? To takie coś? static OldDamage; (juz nawiazuje do innego tematu )
czym to sie rozni od new OldDamage; ??
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#13
Napisano 28.06.2014 12:38
Było by milej, gdybyście się zajęli moim problemem
#14
Napisano 28.06.2014 12:51
A statyczna tez jest niszczona potem? (wydaje mi sie ze nie)
a roznica miedzy const a new const?
#15
Napisano 28.06.2014 15:36
Temat tworzy się do danego problemu, jeśli masz inny problem załóż nowy temat, bądź pisz PW z @BlackPerfum
Użytkownik Niedostateczny edytował ten post 28.06.2014 15:36
#16
Napisano 30.06.2014 08:01
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych