Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Resetowanie się zmiennej


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Niedostateczny

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:A co was to?
Offline

Napisano 27.06.2014 17:22

Czy możliwe jest samoczynne zresetowanie się funkcji pod wpływem źle napisanego kodu / obciążenia serwera ?



#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.06.2014 17:30

Tak z naciskiem na:

źle napisanego kodu


Wystarczy błędnie użyć set_addr_val


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Niedostateczny

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:A co was to?
Offline

Napisano 27.06.2014 17:44

Jednak takiego kodu nie używam, w ciągu ok. 0.1s tworzy dużo 2 entity, ustawiając im sporo informacji, w czasie, gdy istnieje z kilka tasków.



#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.06.2014 18:30

Przedstaw kod. Jasnowidzem niestety nie jestem :( (a bym chciał)


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#5 Niedostateczny

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:A co was to?
Offline

Napisano 27.06.2014 19:04

Ok, na private Ci wyśle, gdyż bardzo mi zależy na prywatności. // mozna zamknac



#6 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.06.2014 02:01

Problem na 99% jest z napisanym kodem.

 

 

Jednak takiego kodu nie używam, w ciągu ok. 0.1s tworzy dużo 2 entity, ustawiając im sporo informacji, w czasie, gdy istnieje z kilka tasków.

 

A po co je tak często tworzyć? Ile jednocześnie jest Ci potrzebnych?

 

Znacznie rozsądniejszym rozwiązaniem jest utworzenie ilości X entity które potrzebne są naraz dostępne i później w razie potrzeby zmieniać tylko ich właściwości. Serwer na pewno na tym sporo odetchnie.

 

Teraz serwer co 0.2 s wykonuje taką kombinację x2:

  • utwórz
  • zmień parametry
  • usuń

W momencie gdy to może wyglądać tak:

  • zmień parametry

:P

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 1

#7 Niedostateczny

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:A co was to?
Offline

Napisano 28.06.2014 09:54

Dla gracza potrzebuje
#define MAX_PLAYER 3
Do tego dochodzą sprite, wiec wszystko x2 oraz jeden ent(taki efekt)
Wiec (MAX_PLAYER*2)+1

teraz jak zarezerwowac enty na gracza ? (7 entow) oraz jak nimi manipulować?

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.06.2014 10:55

@BlackPerfum

Czyli zeby zmienic wartosc zmiennej z innej funkcji pluginu to wystarczy set_addr_val?
I nie trzeba robic zmiennych globalnych tylko tworzyc lokalne i zmieniac je poprzez to?
  • +
  • -
  • 0

#9 Niedostateczny

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:A co was to?
Offline

Napisano 28.06.2014 11:01

Jeżeli masz wskaźnik(adres) tej zmiennej, to pewnie tak.

Użytkownik Niedostateczny edytował ten post 28.06.2014 11:02


#10 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 28.06.2014 11:54

Jeśli mówisz:

zmienic wartosc zmiennej z innej funkcji pluginu

To jeśli chodzi ci o zwykłą zmienną lokalną to nie bo ona istnieje tylko podczas wykonywania danej funkcji ale jeśli chodzi ci o zmienną statyczną/globalną to tak. Bez żadnych trudności ;D
 


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.06.2014 12:00

Czyli jak sie funkcja wykona to zmienne wewnatrz niej sa usuwane?

A co ze statyczną? To takie coś? static OldDamage; (juz nawiazuje do innego tematu xD)
czym to sie rozni od new OldDamage; ??
  • +
  • -
  • 0

#12 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 28.06.2014 12:29


Czyli jak sie funkcja wykona to zmienne wewnatrz niej sa usuwane?
Tak

 


A co ze statyczną? To takie coś? static OldDamage; (juz nawiazuje do innego tematu )
czym to sie rozni od new OldDamage; ??
Tym że zmienna statyczna zostanie utworzona tylko raz na cały czas działania kodu a zmienna new będzie tworzona za każdym razem gdy wykona się funkcja. Zmienna statyczna to taka zmienna globalna do której masz dostęp tylko w danej funkcji
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#13 Niedostateczny

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:A co was to?
Offline

Napisano 28.06.2014 12:38

Było by milej, gdybyście się zajęli moim problemem :D



#14 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.06.2014 12:51

Nie moge sie zajac twoim bo nie mam kodu albo czegos takiego.

A statyczna tez jest niszczona potem? (wydaje mi sie ze nie)
a roznica miedzy const a new const?
  • +
  • -
  • 0

#15 Niedostateczny

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:A co was to?
Offline

Napisano 28.06.2014 15:36

Temat tworzy się do danego problemu, jeśli masz inny problem załóż nowy temat, bądź pisz PW z @BlackPerfum


Użytkownik Niedostateczny edytował ten post 28.06.2014 15:36


#16 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 30.06.2014 08:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych