Witam czy ktos byl by taki mily iZrobil mi 1 klase Z gory Dziekuje
Klasa:Postawniec
Kodycha: 60
hp:20
int:0
wytrzymalosc:0
opis:Posiada Uzi z niego 10dmg+ int (5inta=2dmg)
bronie:Mac10 ,Dgl ,He,Fb
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.06.2014 06:20
Witam czy ktos byl by taki mily iZrobil mi 1 klase Z gory Dziekuje
Klasa:Postawniec
Kodycha: 60
hp:20
int:0
wytrzymalosc:0
opis:Posiada Uzi z niego 10dmg+ int (5inta=2dmg)
bronie:Mac10 ,Dgl ,He,Fb
Napisano 26.06.2014 07:22
Sprawdź
Napisano 03.07.2014 20:07
eror jest
Napisano 04.07.2014 12:59
Proszę działa
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Postawniec";
new const opis[] = "Posiada Uzi z niego 10dmg+ int (5inta=2dmg)";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 2.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 04.07.2014 13:56
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 2.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
Kolego, małe błędy tu zrobiłeś. Budowa cod_inflict_damage to:
cod_inflict_damage(gracz atakujący, gracz atakowany, wartość dodatkowych obrażeń, współczynnik inteligencji, byt uszkadzający, flagi).
Tak więc wedle tego twoja klasa mam dodatkowe 2DMG zagwarantowanych z góry oraz dodatkowe 0,5DMG za każdy punkt w inteligencje. Autor tematu natomiast chce dodatkowe 10DMG zagwarantowanych z góry oraz dodatkowe 0,4DMG(po przeliczeniu) za 1 punkt inteligencji. Dobrze zrobiona klasa jest przez Trilex. Jednak w jego wersji martwi mnie, czy nie wywoła jakiś błędów zdefiniowanie DMG_BULLET a potem dodanie odpowiedniej biblioteki. Nigdy nie pisałem tak klas to nie wiem, czy będzie to miało wpływ czy nie. W razie czego można to raz dwa zamienić przecież.
Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.
Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał
Napisano 04.07.2014 14:16
aha sory
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Postawniec";
new const opis[] = "Posiada Uzi z niego 10dmg+ int (5inta=2dmg)";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.4, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tutaj działa all on źle daj biblioteki
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych