Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Jak zrobić klasę która po podłożeniu bomby ma większy dmg

cod nowy

Best Answer Rivit, 25.06.2014 16:37

Znaczenie jest minimalne.
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.

A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe. Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

  • Reputacja: 507
    Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Posted 25.06.2014 14:54

Witam

 

Tak jak w temacie jak taką klasę zrobić ?


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

  • Reputacja: 661
    Wszechmogący

  • Postów:1,535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Posted 25.06.2014 15:32

Tworzysz 33 - elementowa zmienna np. podlozyl[33]. Nastepnie uzywajac publica bomb_planted(id) inkrementujesz zmienna dla id - wlasnie on podlozyl bombe. Pozniej w TakeDamage sprawdzasz czy podlozyl[attacker]. Jesli tak, to przez SetHamParamFloat dodajesz xxx dmg przez zmiane 4 - ego parametru. No I na koniec, wykorzystujac event do wykrwania nowe rundy pętlą zerujesz wszystkim zmienna
  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 25.06.2014 15:37

Mozna tez tablice bool:planted[33] i przy podlozeniu ustawic na true a w nowej rundzie na false :)
  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

  • Reputacja: 661
    Wszechmogący

  • Postów:1,535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Posted 25.06.2014 15:40

To, czy taka, czy logiczna nie robi znaczenia
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 25.06.2014 16:37   Best Answer

Znaczenie jest minimalne.
Zrob sobie prosty plugin (tylko register plugin) i zadeklaruj tablice logiczna, skompiluj i popatrz na 'zuzycie pamieci'. Potem zmien ta tablice zwykla i zobacz.

A jeszcze lepiej zrobic to poprzez flagi bitowe.
  • +
  • -
  • 1




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In