Witam.
Mam taki skrawek kodu:
public zapisz_do_pliku() { new sciezka[40]; formatex(sciezka, charsmax(sciezka), "addons/amxmodx/staty%i.txt", iLicznik) for(new id = 1; id <= MAX_PLAYERS; id++) { if(is_user_connected(id)) { new dane[256]; formatex(dane, charsmax(dane), "Nick: %s | Fragi: %i (%i HS)", nazwa_gracza[id], fragi_gracza[id], hs_gracza[id]) write_file(sciezka, dane) } } }
ta funkcja wywołuje się po każdym zabiciu (w client_death). Teraz pytanie. Czy jest to optymalne rozwiązanie? Bo wg mnie to tak:
- sciezka jest ciagle formatowana do tablicy
- tablica dane jest tworzona tyle razy ile jest graczy na serwerze
I nie wiem czy po jednym przebiegu pętli stworzy się x (x - ilosc graczy) tablic dane i będa zajmowały miejsce w pamięci (chodzi o taki nakładanie i rezerwowanie tej pamięci)?