Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Escape V2: Escape Progress (Addon) (1.0.1 - 23.06.2014)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 23.06.2014 15:39

<p>

Zombie Escape V2: Escape Progress
- v1.0.1, last updated : 23.06.2014

Zombie Escape V2: Escape Progress is an addon for Zombie Escape V2: Core. It adds a HUD when the first zombie was chosen showing the escape progress of the alive humans by showing which checkpoints they have passed already. This Addon comes with an editor to place Checkpoints for each map.

Requirements

Notes
  • Upload the ressources folder as it is, since you need a new folder in your configs folder.
Media
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Changelog

Quote:
Originally Posted by Version 1.0.0
Initial Release.

Quote:
Originally Posted by Version 1.0.1
Replaced fprintf with fputs.Commands
  • say /editor - Opens the Editor (requires EDITOR_FLAG flag)
Defines


PHP Code:


// Required Flag for opening the Editor
#define EDITOR_FLAG ADMIN_BAN

// Classname of the Checkpoints
#define CLASSNAME_CHECKPOINT "ZEV2_Checkpoint"

// Maximum Amount of Checkpoints per Map
#define CHECKPOINT_MAX 20

// Size of the Checkpoints
#define CHECKPOINT_SIZE 150.0

// HUD Update Interval
#define HUD_UPDATE 1.0

// Sprite for Checkpoints
#define CHECKPOINT_SPRITE "sprites/ZombieEscapeV2/checkpoint.spr"



Attached Files Dołączona grafikaZEV2_EP_Ressources.zip (2.4 KB) Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (zombie_escape_v2_escapeprogress.sma - 13.4 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych