Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosba o kompilacje klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 HaRdCoRe!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:DaWWiDD
  • Lokalizacja:Bardzo daleko !
Offline

Napisano 20.06.2014 21:41

proszę o skompilowanie tego, beda plusy (+)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Strzelec | Super Premium";
new const opis[]    = "Ma AK47 | + 65DMG | Brak Rozrzutu | Nieskonczone Ammo";
new const bronie    = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Strzelec | Super Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	set_user_clip(id, 2);
}
	

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 65.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public PreThink(id)

{

    if(ma_klase[id])

        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

}

        

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)

{

    if(ma_klase[id])

        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   

}

  • +
  • -
  • 0

#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 20.06.2014 22:13

Done:

 

Załączony plik  strzelec.sma   3,11 KB  16 Ilość pobrań
  strzelec.amxx


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych