Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie czy zostal jeden TT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snejk47

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 12.08.2009 16:44

Witam, jak mozna sprawdzic czy zostal jeden TT i pobrac jego ID?

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 12.08.2009 16:47

TheSnake, możesz trochę jaśniej :?
  • +
  • -
  • 0

#3 Snejk47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 12.08.2009 16:51

Jest sobie gra (;D) wszyscy sie zabijają, walczą i chce (myśle że w DeathMsg będzie to sprawdzane) czy w drużynie TT został żywy tylko 1 gracz, jeżeli tak to do zmiennej przypisywane jest jego ID i coś się tam dzieje.

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 12.08.2009 17:46

new num,ct=0,tt=0,players[32]

new last_ct=0

new last_tt=0

get_players ( players, num, "a" ) // tylko zywi gracze, nie uzywamy opcji wybierania teamu bo nie dziala...



for(new i=0;i<num;i++)

{

 new id=players[i]

 if(get_user_team(id)==1)

 {

    tt++

    last_tt=id

 }

 else if(get_user_team(id)==2)

 {

    ct++

    last_ct=id

 }

}



if(tt==1) client_cmd(last_tt,"kill")

  • +
  • -
  • 0

#5 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 13.08.2009 02:39

a nie prosciej

public death()
{
	static terrorysci, i
	terrorysci = 0
	
	for (i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
		if (is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1)
			terrorysci++	
		
	if(terrorysci == 1)
		user_kill(i, 1)
}

  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.08.2009 15:10

@up dla n-slotowego serwa po wyjściu z for`a i=n+1 ,a nie jest to na pewno id gracza :P
  • +
  • -
  • 0

#7 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 13.08.2009 21:03

No to K =]
  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych