Witam, jak mozna sprawdzic czy zostal jeden TT i pobrac jego ID?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sprawdzanie czy zostal jeden TT
Started By
Snejk47
, 12.08.2009 16:44
6 replies to this topic
#1
Posted 12.08.2009 16:44
#2
Posted 12.08.2009 16:47
TheSnake, możesz trochę jaśniej
#3
Posted 12.08.2009 16:51
Jest sobie gra (;D) wszyscy sie zabijają, walczą i chce (myśle że w DeathMsg będzie to sprawdzane) czy w drużynie TT został żywy tylko 1 gracz, jeżeli tak to do zmiennej przypisywane jest jego ID i coś się tam dzieje.
#4
Posted 12.08.2009 17:46
new num,ct=0,tt=0,players[32] new last_ct=0 new last_tt=0 get_players ( players, num, "a" ) // tylko zywi gracze, nie uzywamy opcji wybierania teamu bo nie dziala... for(new i=0;i<num;i++) { new id=players[i] if(get_user_team(id)==1) { tt++ last_tt=id } else if(get_user_team(id)==2) { ct++ last_ct=id } } if(tt==1) client_cmd(last_tt,"kill")
#5
Posted 13.08.2009 02:39
a nie prosciej
public death() { static terrorysci, i terrorysci = 0 for (i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) if (is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) terrorysci++ if(terrorysci == 1) user_kill(i, 1) }
Dziękuje, dobranoc.
#6
Posted 13.08.2009 15:10
@up dla n-slotowego serwa po wyjściu z for`a i=n+1 ,a nie jest to na pewno id gracza
#7
Posted 13.08.2009 21:03
No to K =]
Dziękuje, dobranoc.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users