Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

ZP 5.0.8 Błąd opcji w menu

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheArek001

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.06.2014 09:06

Nie będę się za dużo rozpisywał, mam problem wchodząc w menu > pomoc.

Nie mam pojęcia co jest tego przyczyną, chodź zakładam że mod jest jakiś jeb***ęty.

Tak powinna prawidłowo działać opcja Pomoc

2euq2vt.jpg

 

A niestety u mnie wygląda to w ten sposób

2hzhggh.png

 

Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyną ?

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 TheArek001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2014 08:09

Temat odświeżam ponownie gdyż przyczyna problemu jest już mi znana.

Menu ZP w wersji 5.0.8 posiada ubytek gdyż w kodzie menu widnieje jedynie taki fragment

 

}

// Help MOTD
show_help(id)
{
static motd[1024]
new len

len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO11", "Zombie Plague Mod", ZP_VERSION_STR_LONG, "ZP Dev Team")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO12")

show_motd(id, motd)
}

Gdzie w wersji ZP 4.3 

 

 

}

// Help Menu
show_menu_info(id)
{
static menu[150]

formatex(menu, charsmax(menu), "\y%L^n^n\r1.\w %L^n\r2.\w %L^n\r3.\w %L^n\r4.\w %L^n^n\r0.\w %L", id, "MENU_INFO_TITLE", id, "MENU_INFO1", id,"MENU_INFO2", id,"MENU_INFO3", id,"MENU_INFO4", id, "MENU_EXIT")
show_menu(id, KEYSMENU, menu, -1, "Mod Info")
}

oraz

 

}

// Info Menu
public menu_info(id, key)
{
static motd[1500], len
len = 0

switch (key)
{
case 0: // General
{
static weather, lighting[2]
weather = 0
get_pcvar_string(cvar_lighting, lighting, charsmax(lighting))
strtolower(lighting)

len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L ", id, "MOTD_INFO11", "Zombie Plague", PLUGIN_VERSION, "MeRcyLeZZ")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO12")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_A")

if (g_ambience_fog)
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, (weather < 1) ? " %L" : ". %L", id, "MOTD_FOG")
weather++
}
if (g_ambience_rain)
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, (weather < 1) ? " %L" : ". %L", id, "MOTD_RAIN")
weather++
}
if (g_ambience_snow)
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, (weather < 1) ? " %L" : ". %L", id, "MOTD_SNOW")
weather++
}
if (weather < 1) len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, " %L", id, "MOTD_DISABLED")

len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_B", lighting)
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_C", id, get_pcvar_num(cvar_triggered) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
if (lighting[0] >= 'a' && lighting[0] <= 'd' && get_pcvar_float(cvar_thunder) > 0.0) len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_D", floatround(get_pcvar_float(cvar_thunder)))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_E", id, get_pcvar_num(cvar_removedoors) > 0 ? get_pcvar_num(cvar_removedoors) > 1 ? "MOTD_DOORS" : "MOTD_ROTATING" : "MOTD_ENABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_F", id, get_pcvar_num(cvar_deathmatch) > 0 ? get_pcvar_num(cvar_deathmatch) > 1 ? get_pcvar_num(cvar_deathmatch) > 2 ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DM_ZOMBIE" : "MOTD_DM_HUMAN" : "MOTD_DISABLED")
if (get_pcvar_num(cvar_deathmatch)) len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_G", floatround(get_pcvar_float(cvar_spawnprotection)))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_H", id, get_pcvar_num(cvar_randspawn) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_I", id, get_pcvar_num(cvar_extraitems) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_J", id, get_pcvar_num(cvar_zclasses) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_K", id, get_pcvar_num(cvar_customnvg) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO1_L", id, g_cached_customflash ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")

show_motd(id, motd)
}
case 1: // Humans
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_A", get_pcvar_num(cvar_humanhp))
if (get_pcvar_num(cvar_humanlasthp) > 0) len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_B", get_pcvar_num(cvar_humanlasthp))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_C", floatround(g_cached_humanspd))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_D", floatround(get_pcvar_float(cvar_humangravity) * 800.0))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_E", id, get_pcvar_num(cvar_infammo) > 0 ? get_pcvar_num(cvar_infammo) > 1 ? "MOTD_AMMO_CLIP" : "MOTD_AMMO_BP" : "MOTD_LIMITED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_F", get_pcvar_num(cvar_ammodamage))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_G", id, get_pcvar_num(cvar_firegrenades) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_H", id, get_pcvar_num(cvar_frostgrenades) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_I", id, get_pcvar_num(cvar_flaregrenades) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO2_J", id, get_pcvar_num(cvar_knockback) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")

show_motd(id, motd)
}
case 2: // Zombies
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_A", ArrayGetCell(g_zclass_hp, 0))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_B", floatround(float(ArrayGetCell(g_zclass_hp, 0)) * get_pcvar_float(cvar_zombiefirsthp)))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_C", floatround(get_pcvar_float(cvar_zombiearmor) * 100.0))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_D", ArrayGetCell(g_zclass_spd, 0))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_E", floatround(Float:ArrayGetCell(g_zclass_grav, 0) * 800.0))
if (get_pcvar_num(cvar_zombiebonushp)) len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_F", get_pcvar_num(cvar_zombiebonushp))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_G", id, get_pcvar_num(cvar_zombiepainfree) > 0 ? get_pcvar_num(cvar_zombiepainfree) > 1 ? "MOTD_LASTZOMBIE" : "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_H", id, get_pcvar_num(cvar_zombiebleeding) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO3_I", get_pcvar_num(cvar_ammoinfect))

show_motd(id, motd)
}
case 3: // Gameplay Modes
{
static nemhp[5], survhp[5]

// Get nemesis and survivor health
num_to_str(get_pcvar_num(cvar_nemhp), nemhp, charsmax(nemhp))
num_to_str(get_pcvar_num(cvar_survhp), survhp, charsmax(survhp))

len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_A", id, get_pcvar_num(cvar_nem) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
if (get_pcvar_num(cvar_nem))
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_B", get_pcvar_num(cvar_nemchance))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_C", get_pcvar_num(cvar_nemhp) > 0 ? nemhp : "[Auto]")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_D", floatround(g_cached_nemspd))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_E", floatround(get_pcvar_float(cvar_nemgravity) * 800.0))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_F", id, g_cached_leapnemesis ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_G", id, get_pcvar_num(cvar_nempainfree) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
}
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_H", id, get_pcvar_num(cvar_surv) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
if (get_pcvar_num(cvar_surv))
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_I", get_pcvar_num(cvar_survchance))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_J", get_pcvar_num(cvar_survhp) > 0 ? survhp : "[Auto]")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_K", floatround(g_cached_survspd))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_L", floatround(get_pcvar_float(cvar_survgravity) * 800.0))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_M", id, g_cached_leapsurvivor ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_N", id, get_pcvar_num(cvar_survpainfree) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
}
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_O", id, get_pcvar_num(cvar_swarm) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
if (get_pcvar_num(cvar_swarm)) len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_P", get_pcvar_num(cvar_swarmchance))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_Q", id, get_pcvar_num(cvar_multi) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
if (get_pcvar_num(cvar_multi))
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_R", get_pcvar_num(cvar_multichance))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_S", floatround(get_pcvar_float(cvar_multiratio) * 100.0))
}
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_T", id, get_pcvar_num(cvar_plague) ? "MOTD_ENABLED" : "MOTD_DISABLED")
if (get_pcvar_num(cvar_plague))
{
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_U", get_pcvar_num(cvar_plaguechance))
len += formatex(motd[len], charsmax(motd) - len, "%L", id, "MOTD_INFO4_V", floatround(get_pcvar_float(cvar_plagueratio) * 100.0))
}

show_motd(id, motd)
}
default: return PLUGIN_HANDLED;
}

// Show help menu again if user wishes to read another topic
show_menu_info(id)

return PLUGIN_HANDLED;
}

 

Czy jest ktoś w stanie dodać mi fragment menu z wersji 4.3 do 5.0.8 ? Z góry dziękuje za pomoc


  • +
  • -
  • 0

#3 Rynek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:68
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 08.07.2014 14:32

Podaj pliki.



#4 TheArek001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2014 22:26

Proszę bardzo w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 5.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych