Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie pluginu "runda nożowa"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Waterovsky

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 12.06.2014 14:31

Witam, nie bardzo znam się na tworzeniu pluginów i mam pytanie, czy przerobiłby mi ktoś rundę nożową? Chodzi o dodanie na jej koniec odliczania głosowego "Three, two, one" (dźwięki już mam) oraz przesunięcie odliczania tekstowego "Koniec rundy nozowej za.." bardziej na górny lub dolny środek. Innych pluginów mi nie podsyłajcie! Nagradzam repką każdy pomocny post :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nozowka mp3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/testnozowka.mp3"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","50")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) 
        switchweapon(id)
	
        noze = true
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       	
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "Koniec rundy nozowej za: %d", Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		ColorChat(id, RED, "Powodzenia i wysokich lotow!");  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 UTeam

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:404 Not Found
Offline

Napisano 12.06.2014 15:11

Załączony plik  nozowka.sma   2,48 KB  23 Ilość pobrań
  nozowka.amxx






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych